Soon the end of my B-day

2009-05-31 | 22:46:27 | 0 Kommentarer

Nu är min dag snart över, lite sad sådär.
om ca 10 minuter fyller jag är på riktigt.
22:59 föddes jag för 19 år sen.

Släkten var här förut och firade mig.
mormor och morfar, moster och morbror och en av mina kusiner och hennes kille.
och deras söta hundar Ture och Hugo :')


Hugo (på bilden) var jätteliten och blyg, åh vad söt.

Fick pengar och ett jättefint rosa paraply :D

Har än så länge fått:

  • En klänning
  • ett par jeans
  • en plånbok
  • en balväska
  • två krämer
  • skräckfilmen REC
  • lösögonfransar
  • pengar
  • örhängen
  • ett par skor
  • ett paraply
  • en öl av Åsa på krogen ;)

Sen ska jag få av farmor & farfar också :)
och av Sara och Niklas, Sara måste spara sina pengar (studentveckan)
och jag var senmed hennes present så jag får vänta lite :)
av Niklas ska jag få när jag kommer till honom om ett tag :D

Han har inte kommit hem från Malmö än, men är snart hemma.
då ringer jag pappa direkt och åker till min baby som jag saknar sönder!
ska bli så himla mysigt att få pussa på honom och känna hans armar
runtomkring mig när vi sover. längtar!



Nu ska jag sitta och vara rastlös tills baby ringer och säger att han är hemma!

ciao!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: