Say what what in the butt

2009-05-17 | 20:48:20 | 4 Kommentarer

Nu sitter jag hos baby :) han sitter och äter så jag satte mig här en stund.
tur att pappa kunde skjutsa,
hade inte pallat åkt spårvagn :)
haha, när jag loggade in nu såg jag att jag fått ännu en anonym kommentar
och tänkte "men vad vill hon nu då", men när jag läste den fattade jag ingenting,
men sen kom jag på att det måste ha varit Vicky :D kollade upp ip och såg att det var hon :D
jag är värsta ip-nörd nu. värsta detektiven!

törstig som ett as är jag också, mmmmmh cola.
synd att jag inte har nån då :(
snart är det Söndagsparty, yey.
ligga och mysa med Niklas i sängen är det bästa som finns :)

för övrigt är det två veckor kvar tills jag fyller år, exakt :D
och snart är det bal. och sen student!!!
oh I love life!

Cherry

Kommentarer:


2009-05-17 @ 21:02:28

din blogg är jätte rolig , HA HA HA HA,

det man inte vet om sig själv vet alla andra, speciellt du amandra, du är otrolig duktig!

det är ganska roligt att du vet allt om mitt liv, kärlek till dig :)



jag vet inte, heartfailure, ja





Engelskt uppslagsord

failure



Svensk översättning

fel; brist; strejkande (substantiv)



Sammansättningar/avledningar



* heart failure---hjärtslag; hjärtsvikt



det var den information jag fått och efter låten jag har hört så låter det inte direkt som om han sjunger om hjärtsvikt...



däremot kan du sluta faila hela tiden och låssas som om du vet om precis allting det är bara löjligt hahaha, du tror verkligen att vi sitter hemma och tjuter va? hahaha, vi sitter och garvar och gör narr av dig också, men vi sitter inte och ägnar en hel blogg åt det , vi har som sagt bättre saker för oss än att vara så låga och patetiska.. haha.. shit, väx upp någongång..
Cherry

2009-05-17 @ 21:27:03

men lilla, lilla sorgliga du. du har ju själv sagt att den är tråkig, både i min och din blogg. kom inte och ta mina ord och gör dom mina. för alla vet ju att det var JAG som sa att jag läste din blogg för att den var rolig. liksom det där med att heartfailure betyder hjärtslag, jag och min vän dog! xD failure kan väl inte betyda något bra, eller hur?



du skrev ju jämt i din blogg om hur dålig du mådde? :) antar att du hellre föredrar att läsa om det än lyckliga personer? bara för att DU mår dåligt, behöver inte alla andra göra det. prova att glädjas åt andra istället! jag tror inte att ni sitter hemma och tjuter, absolut inte.

jag blir riktigt irriterad när du säger emot dig själv PRECIS hela tiden! DU säger åt MIG att sluta sjunka lågt och vara patetisk?? men vad gör du själv???? läser min blogg, fast du säger att den är tråkig, kommenterar min blogg anonymt, fast du säger att du hatar anonyma kommentarer.

du är så sorglig att jag nästan tycker synd om dig. jag har aldrig varit såhär elak mot en människa, men med dig kan man inte göra annat.



kom ihåg att det var DU som började vara dryg och skrev att det var tråkigt att läsa om att jag var lycklig hela tiden. det var DU som kommenterade anonymt i min blogg. du startade det här.

2009-05-17 @ 22:36:41

jag skrev namn men sen när jag skickade kommentar så försvann namnet. :P
Joanna

2009-05-18 @ 18:51:26

som sagt, den var tråkig förut, när du skrev om ditt skitliv, men nu är den riktigt rolig somsagt.

men ironi din dumma jävel, jag hade bloggen så att ronja och lita kan läsa haha, jo jag mår jätte dåligt :( visst mådde jag lite dåligt efter att vart på sjukan, men det var i två dar, sen var jag ute på benen igen och hade lika roligt, så jag har aldrig mått dåligt, sluta dra egna slutsatser..



nae jag skönk inte lika lågt som dig och jag var inte lika patetisk som dig, men du verkar ju inte vilja ge dig så why not? då kan jag sjunka ner på din nivå och också fjanta mig :)



kommenterar anonymt?

haha yeah right, det är därför det står JOANNA .. idiot.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: