Myskväll

2009-05-21 | 00:56:46 | 0 Kommentarer

Nu ska jag och Niklas gå och lägga oss och mysa & prata i sängen.
så himla skönt att kunna sova länge imorgon!
När jag kom till Niklas straxt efter 7 hade han lagat mat, kyckling och pasta och avokado och tomat :)
duktig är han, min lilla make.
Och han hade även köpt pepsi och chips! så det har vi ätit.
skulle ätit glass och ananas också men det får bli imorgon hehe :)

Nyss satt vi och kollade på massa youtube-klipp, från svenska, amerikanska och brittiska Talang.
först Paul Potts, för Niklas hade inte sett honom. när jag såg honom första gången rös jag jättemycket och
började tjuta. samma sak nu, förutom gråtandet. till och med Niklas rös :)
sen såg vi på Connie Talbot som bara var 6 år när hon var med, som sjunger jättefint.
har sett henne massa gånger, men började tjuta nu med haha. Niklas skrattade åt mig och pussade mig på pannan hehe.
och sen såg vi en 4-årig tjej som var jättesöt! vi satt och asgarvade åt att hon var så söt haha.
började såklart gråta då med. sen ville jag kolla massa barnklipp, men hittade inte det jag ville visa för Niklas!

Nu ska jag krypa ner i sängen, god natt! :)

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: