Jobb och polkagrisar

2009-05-25 | 23:03:21 | 1 Kommentarer

Nu sitter jag hemma hos Niklas :)
gick bra att jobba idag, mycket folk idag men sen blev jag ju påmind om att det var
löndag, så :P
lite stel i kroppen efter att ha suttit i kassan flera timmar blir man alltid,
men det går över :)
Niklas och hans pappa kom och hämtade mig, lyx :) slippa åka buss plus
att jag får sova hos min baby inatt. vi stannade på statoil och köpte en islall cola,
satt inte helt fel! sen fick vi en varsin polkagris av Niklas snälla pappa också,
eftersom han och Bodil varit i Gränna :D I just love polkagrisar.

Niklas sitter bredvid mig och fixar med en målning som han ska göra åt mig
i födelsedagspresent :D åh jag längtar! på söndag, på söndag!

Skönt att börja 1 imorgon, kan sova sent med baby och även
hinna hem och fixa mig :)

ska nog se sex and the city nu,
och äta polkagris!

Kommentarer:


Rasmus

2009-05-26 @ 05:56:38

polkagrisar :* mumsigt


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: