Happy face

2009-05-28 | 09:26:32 | 0 Kommentarer

Jag blev godkänd på filosofiprovet! fan vad skönt, trodde jag Inte.
men hon rättade provet direkt och sa att jag blev godkänd.
när hon rättade satt jag och kollade på dom frågorna jag inte hade gjort
och tänkte att det hon rättade säkert inte skulle räcka,
så jag behövde lite mer poäng. panik när jag inte kunde något mer,
men det behövdes ju som tur var inte.
yes! och jag som inte pluggat så mycket :P

det jag har kvar nu i skitskolan är:
ett arbete om en ungdomsstil
bildanalys
yogaloggbok
analys av argumenterande tal

sen är jag klar med skolan!
åh vad bra det känns.

idag är det
3 dagar kvar tills jag fyller år
6 dagar till mösspåtagningen
8 dagar kvar till balen
14 dagar kvar till studenten!!


och 10 dagar kvar till jag och Niklas firar 9 månader :')

åh jag är pepp på allt!!!

nu ska jag tilbaka till skolan och ha natur, ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: