Filosofi my ass

2009-05-13 | 21:58:48 | 1 Kommentarer

Sitter hos Niklas nu och har precis sett på Grey's Anatomy.
världens bästa, och sorgligaste. jag säger då det.
Alltså åt helvete med filosofi! :@
så himla flummigt och vår lärare har alltid så konstiga frågor på proven.
blöh. har inte pluggat så värst mycket, blir bara sur på skiten.
ska läsa lite mer nu ett tag och sen imorgon bitti.
har lite tid på mig eftersom Niklas börjar före mig imorgon, så kommer vara i skolan lite innan.

Niklas raklöddrade ner mig :(
men det luktade gott så det gör inget!

fotograferingen idag gick bra. fotografen var rolig, "oh, jättebra! vilken blick!" haha xD
inte vanliga skolfoto bilder, man fick stå och skulle posa och grejer. lite obekvämt sådär ja.
sen valsträning :D dansade med Stalla, oh vad bra vi var! haha ja.

Nu ska jag se på Fråga Olle och vänta på att Niklas ska krypa ner bredvid mig :)
och ja just ja, plugga lite filosofi också..


Kommentarer:


Rasmus

2009-05-14 @ 16:36:58

hahha Grey's Anatomy är typ skitsegt ju D: men raklödder luktar mumma :'D iaf nivas (stavning) <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: