:D

2009-05-02 | 17:09:10 | 2 Kommentarer

Nu kom jag på den kanske största anledningen till att jag är så pepp,
just nu iallafall :D
det är maj, vilket betyder att....


JAG FYLLER ÅR SNART! :D :D : D

hahaha alla kommer vara så glada över att min födelsedag är över,
så dom slipper höra tjatet varje dag xD
Niklas sa tex när han läste vad jag skrev: oh neeeeej, jag kommer ihåg hur det var förra året!
xD hahahahahaha!
men nu råkar det faktiskt vara så att jag älskar att fylla år,
även fast 19 är en ganska sugig ålder.
men det är inget hinder, jag tänker längta enda tills den 31 maj!
då smäller det kära vänner.

en till bra sak som inträffar om mindre än en vecka är att jag
och Niklas firar 8 underbara månader.
cheezy for lajf <3

Nu måste jag klä på mig för vi ska åka snart,
tjing!

Kommentarer:


Rasmus

2009-05-02 @ 19:01:43

hahaha det är långt kvar :'D men bra att du påminer XD hahahah
JULIA

2009-05-04 @ 10:30:23

grattis i efterskott :D <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: