Cherry till salu?

2009-05-23 | 18:36:39 | 0 Kommentarer

Hallå i lingonskogen.
sitter här iordningsfixad och peppar inför kvällens äventyr.
jag ska nog parvla mig iväg till Sara snart :)
sen vidare till Stalla och förfesta. sen Hugo!

Nu är det såhär att jag ligger uppe för auktion, på Saras blogg!
Hon skriver såhär:

"Idag vänner och bekanta, kära bloggläsare och ni som bara har kommit in på min blogg av en slump ska ni få höra!
Det är såhär, nu i dessa tider när sommaren är nära och studenten närmar sig behöver jag pengar och det pengarna man får i skolan som kallas studiebidrag på 1050 kr som de förväntar sig att man ska leva på en hel månad är ju som sagt slut och det nya kommer med all säkerhet ta slut innan jag ens har fått det. Så, med dessa ord vill jag säga att jag säljer min vän. Inte jätte billigt, men till ett bra pris iallafall. Hon heter Amanda, numera kallad Mandy Lane (från filmer "All the boys love Mandy Lane") Så skynda skynda, jag menar allvar med "All the boys love Mandy Lane" tjejer också kan jag säga er. Jag säljer henne inte pga att hon är dålig, jag har bara så förbaskat dåligt med pengar och hon är den som kommer ge mig mest pengar, så that's why!
Om vi ska prata om Amanda då: Hon är rumsren, snäll och sällskaplig. Du kommer INTE ångra ditt köp, det är en sak som är säker! Hon är av års modell 90, jag har själv haft henne i min ägo i ca 5 år. Men hon är lång ifrån slut!
Mandy gillar långa varma promender i skogen, mysiga hemmakvällar med familjen, en girls night out är inte heller helt fel. Hon är en snäll och tillgiven varelse med båda fötterna på jorden. Ni kommer helt enkelt att älska henne. Och hon kommer att älska er tillbaka. Hon gillar även att posa framför kamera (som ni kan se på bilden, naket är inte skam, amanda går med på vad du vill.) Så kom igen och köp henne, hon är ju liksom limited edition om vi säger så. Om du köper den här flickan har du en one of a kind, så pass på.
Extra pris bara idag!
Buda buda Buda!!!!
(om ni inte kan bestämma er så är det bara säga till om ni vill ha mer bilder, så skickar jag, det finns mer av det här kan jag säga er!)"



och denna härliga bild på mig är bifogad

från när Sara och jag hade ett litet eget party hemma hos Niklas för ett tag sen,
i väntan på grabbarna.

Hahaha jag säger då det! sälja sin bästa vän till högst budande!
tåls dock att säga att jag har pojkvän för dom som missuppfattat och
tror att detta är ett sökande efter en partner ;)
nej här säljs mina vänrelaterade egenskaper!
jag som trodde Sara ville ha mig för evigt :(
hon ska få smisk sen kan jag lova!

för ett par minuter sen öppnade sig himlen och regnet ÖSER nu ner,
fasiken också. jag vill inte ha regn!

ha en trevlig kväll allihopa! :)

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: