Ski mom, för helvete!

2009-03-07 | 15:30:34 | 1 Kommentarer

men för i helvete!

askul igår iallafall på Hugo med Sara,
perfekt fylla! inga spykaskader eller nått haha.
Sara var en riktig spam-unge och kommenterade femton kommentar i min bilddabok,
när jag stog bredvid xD kom bland annat fram till att hon är SKI MOM yo.
haha don't ask för vi vet inte :D
vi fick pengar av hennes mamma till taxi hem men köpte sprit för dom istället
och gick hem. haha. gick och sjöng och skämtade.
vi var ashungriga när vi kom hem så gjorde några mackor.
sen när vi var klara så släcker sara lampan i köket så det blir kolsvart.
då ser jag en kontur av en människa och skriker jättehögt.
sen insåg jag att det var min spegelbild i mörkret. HAHAHAHAHA FAIL.
gjorde av med typ 40 spänn på mobilen, fan jag skulle försöka att inte slösa så mycket haha.
tog massa bilder som Sara ska skicka sen också.
träffade bla Gelix och Jessi.
och Elin. och Josse, som var helt annorlunda och jättetrevlig!
hon hade mognat, precis som vi :) till skillnad från två andra.
hahaha så jävla patetiska. indianhelvete!
fan vad jag hatar det modet, med ett snöre runt skallen!
oh die!

nu ska jag bada och sen smörja in mig med brun utan sol som lillebror köpte åt mig :'D
den är så bra! luktar asgott, och är samtidigt en body lotion så man blir leeeen :'D
19 spänn på Ö&B at the moment :D annars kostar den typ 50-60.



fast jag har då "normal to darker skin" :)
now I'm off, toodles :)

Kommentarer:


wasmus

2009-03-07 @ 16:06:13

hahaha bra att köpa sprit för taxipengar (Y) x'D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: