True to me

2009-03-10 | 16:53:30 | 2 Kommentarer

"Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Vi har liksom byggt upp så mycket tillsammans"
åh min baby.

Jag älskar dig.
och jag lämnar dig aldrig.
jag finns alltid här
och torkar dina tårar
så som du torkar mina.
du behöver inte oroa dig
för någonting.
my sweet sweet baby.




"jag är inte van vid att vara tillsammans med någon jag älskar"
åh niklas niklas.
All you say is sacred to me.

Your eyes are so blue
I can't look away
As we lay in the stillness
You whisper to me

Promise you'll stay with me
Oh you don't have to ask me
You know you're all that I live for
You know I'd die just to hold you
Stay with you
Somehow I'll show you
That you are my night sky
I've always been right behind you
Now I'll always be right beside you

Kommentarer:


Niklas

2009-03-10 @ 17:04:51

:D:D:D love u!

2009-03-10 @ 17:08:09

ååh, tack för tipset:D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: