Oh, baby, I know where you live

2009-03-06 | 17:28:39 | 5 Kommentarer

äntligen fredag! :D = utgång.
fixat lite vin och pappa köpte cider.
vill egenligen ha öl men det är inte Saras favorit direkt så ah :D
hade ingen natur så drog till stan och köpte dessa fina skor!!


rauwr, mina :D

rauwr, Saras :D

 så nu vet ni vilka ni inte ska köpa ;D

hahah jag och Sara har haft askul åt anonym idag :'D
"kan du öppna dörren för jag vill helst vara anonym så vill inte lämna några fingeravtryck!" xD
vi älskar sånt hahaha <3
bitterfittor blir ju bara roliga :D
och det är så kul att höra Sara prata om det,
"patetiska människa" :D
och som hon sa, om det var Hon  som sa det skulle jag nog ta åt mig,
eftersom hon är min vän,
men någon idioit som är helt clueless har ju ingen anledning att öppna käften :)
hon är säker på vem det är,
jag vet faktiskt inte. tror det är någon som känner mig,
och då blir det ju bara ännu sorgligare?
det är synd att människor kan vara så olyckliga att de måste försöka dra ner alla andra
i misären. jag har aldrig varit en sån person som vill att andra ska vara olyckliga för att jag själv är det,
så har därför lite svårt att förstå mig på denna människa.

såg Saras kommentar nyss xD
söta unge!

"Haha, att människor ens orkar bry sig!
Den som skrivit det är ju helt klart avundsjuk på eran kärlek! Det är ju bara sorgligt om personen FÖRSÖKER få dig att må dåligt! Men försöka kan de ju alltid göra, haha!
Haha, kan man göra annat än att skratta!
Puss, jag älskar dig tjejen och är glad för din och Niklas skull! Kunde inte bli någon bättre matchning! <3
"

älskar min bästa vän :)
fan vad jag vill att "anonym" ska kommentara igen! :D:D
men det lär den väl inte våga :D::D

nae nu ska jag nog ta och bada! :)
gud vad jag älskar mitt liv!
jag älskar att må såhär bra,
jag älskar att kunna hånle åt sorgliga människor,
jag älskar min Sara,
jag älskar min Niklas
OCH JAG ÄLSKAR ATT JAG OCH NIKLAS HAR HAFT VARANDRA I ETT HALVÅR IMORGON
åååh life is great!
ska dunka lite partymusik först :D

Kommentarer:


Kittie

2009-03-06 @ 18:20:41

Gud, det är så mycket roligare att läsa din inlägg nu! Är så glad att allting är så bra! Vem vill läsa deppinlägg hela tiden liskom, anonym kanske?^ ;)

Ihh, älskar dig med bästa vän!

<3
Joanna

2009-03-06 @ 20:16:17

hörre du cherryboi, jag har ny blogg nu !

bara så du vet :) .. hm läste ditt inlägg också, antar att du tror att "anonym" är ronja, men jag kan faktiskt säga att det inte är hon, bara så du vet.. ni har ju haft det lite schärvt mellan er :P .. men men har ny blogg som sagt :D puss pöll.

2009-03-06 @ 20:36:05

jag hoppas verkligen inte att du tror att det är jag :O

2009-03-06 @ 21:10:32

vad bra! jag vill inte bli stämplad som den avundsjuka bruden som är helt besatt i erat liv och bara försöker paja liksom haha! nej det är vad jag har försökt att inte göra hela tiden, sjunka lågt altså. hoppas det kommer fram vem det är då! :)
Joanna

2009-03-06 @ 22:16:05

hehe ane det var det jag tänkte..

hmm undra vem det är :P

inget o bry sig om :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: