Söndag

2009-03-15 | 17:48:00 | 10 Kommentarer

melodifestivalen igår då, WOW vilken vändning! :O
men rätt låt vann tycker jag, tror den har bra chanser i eurovison :)
jag och sara sms varann och tyckte det var askul att se måns min när han fick så lite poäng av folket xD
och sarah dawn finer haha :D

Niklas ligger i min säng nu och väntar på mig hehe :D
sov ju hos honom igår och nu är vi bara här för att jag ska hämta lite kläder och så :)
ska tillbaka till honom straxt.
jag längtar som fan till sommaren! pengar åååh. och tatuering!
skulle kunna lägga alla pengarna på det haha.

Nu ska jag blocka "Lekmedmaj" på bilddagboken.
hm trodde jag hade gjort det redan?
alla dessa snokarbilddagböcker alltså,
har blockat 13 st.. liksom ge er!

jag måste ringa Sara sen alltså!
eller iallafall smsa! hahah hon kommer dö,
hon hatar bitterhet mer än jag :'D hahahaha

Kommentarer:


joanna

2009-03-15 @ 20:24:25

nej missförstå mig inte cherry :>

Jag tycker också det är roligt att du är lycklig, det är mycket bättre, och det klart det är roligarer att läsa om det.

Men det känns lite som om du försöker bevisa någonting, men så kanske det inte är.. jag tycker bara det är bra att du mår bra, så missförstå som sagt inte, det är lätt att göra det på internet ;P
joanna

2009-03-15 @ 20:27:08

ps. dessutom pikar du vääääldigt mycket i din blogg, men du erkänner aldrig till vem det är du pikar det till.. som det sista som du skrev i det här inlägget tex. " hon hatar bitterhet mer än jag " .. då undrar man ju bara vad det är du ska berätta .. antagligen att " jag " är "bitter" .. men som sagt missförstå mig inte..
wasmus

2009-03-15 @ 21:03:07

haha fan vad man blockar folk på bdb XD det är sjukt, att idioterna aldrig fattar :O



btw Nicklas är min D: <3
joanna

2009-03-16 @ 10:13:18

som jag skrev cherry, MISSFÖRSTÅ MIG INTE .. du kanske missade det.. jag tjaffsar inte med dig om det är det du tror? du behöver inte bli så upprörd, och som jag precis skrev " Jag tycker också det är roligt att du är lycklig, det är mycket bättre, och det klart det är roligarer att läsa om det. "



och som jag skrev efter " Men det känns lite som om du försöker bevisa någonting, men så kanske det inte är.. " och nu visar det sig inte vara så eller hur?! så jag förstår inte varför du ska bli så himla upprörd? Det är inte det jag är ute efter, du behöver inte göra det här till ett tjaffs.



och i inlägget " sabina kelley " så har jag inte skrivit, " det finns DOM som inte verkar förstå att andra mår dåligt.

DOM tänker bara på sig själva, bara DOM är lyckliga

så skiter DOM i alla andra runt om som mår dåligt.

sedan ska DOM svallra och skriva om det,

så DOM personer som redan mår dåligt mår ännu sämre.

fyfan för själviska människor .. usch ! " Jag har inte skrivit DU någonstans? och om du tar åt dig utav av det så måste det ju vara sant :S .. du sätter ju dit dig själv sånna fall?! och jag bryr mig faktiskt inte ett dugg, varför skulle jag må dåligt av din lycka för?! haha det finns ju inte ens någon anledning till det ?! så varför tar du åt dig? :S .. det finns flera människor i mitt liv än bara duu, och jag har sagt att du inte ska missförstå mig pågrund av att man gör det hela tiden på internet, så gör inte det då? försök iallafall läsa det jag skriver.



och jag försöker inte " ta bort din lycka " ifrån dig, och jag är inte "bitter" .. det är nästan löjligt att du ens kan tro en sån sak..



angående det där med dubbel-moral .. du vet ju inte ens vem det handlar om? hur kan du då säga att det är dubbelmoral? hur vet du att jag inte har snackat med den här personen innan och sen skrivit det i min blogg? du kan ju inte sitta och uttrycka dig en massa saker som du inte har fakta om. Du däremot skrev precis efter min komentar att du skulle ringa sarah för att hon hatar ju bitterhet mer än du.. hmm.. vem mer skulle det kunna vara? eftersom att du följer mig blogg så borde du veta att jag skrivit sånna saker innan.. och tror du att det har handlat om dig också?! för det har det ju inte kan jag ju bara säga med en gång, så jag tycker att du ska sluta ta åt dig utav saker som inte ens handlar om dig.



tycker det är synd att du skulle ta åt dig så dant, det var ju inte meningen att du skulle bli så himla upprörd som du blev.. jag är som sagt inte ute efter något tjejtjaffs om du tror det?! man har en blogg för att man ska kunna komentera sina åsiker om det någon skriver, annars kan man ta bort den gfunktionen så ingen kan kommentera osv.

ber om ursäkt om du mår så dåligt av det.. skrev ju iaf att du INTE skulle missförstå mig och det var det första du gjorde. Jag försöker inte bli osams med dig om du tror det? du är en bra kompis..
joanna

2009-03-16 @ 14:42:05

jag skrev att det var lite tråkigt ja, att läsa dag ut och dag in det du skriver, FÖR du skriver sånna saker som sårar andra.. du sårar nog ingen längre, men jag har sett med mina egna ögon.. du skriver sånna saker som bara kan var pikat till en person, och jag tror du vet vad jag menar. Du skriver att alla andra var misstag och att alla dina killar innan var misstag, du skriver att INGEN annan älskat honom som dig och han har inte älskat eller varit kär innan dig heller.. förstår du inte att det kan såra? NÄR DU DESSUTOM vet att ronja var kär i honom i början i höstas.. Jag skullle kunna göra dig olycklig på 5 sekunder om jag vill, skriva saker som bara jag niklas o ronja vet.. men anledning till att vi inte skriver det är för att VISA RESPEKT till dig. för att INTE SÅRA dig, för att vi VILL att du ska var LYCKLIG, annars hade vi pajjat det för länge sen .. Jag fattar inte varför du skulle börja var så jävla dryg..



JAG VAR INTE ENS OTREVLIG NÄR JAG SKREV FÖR I HELVETE, jag skrev att det var lite tråkigt INGET MER, jag skrev glada gubbar för att visa att det INTE VAR MENAT DRYGT ! men ändå ska du börja tjaffsa och skriva värsta klagomejlet, och påstå att jag skrev så för att jag inte vill att du sla vara lycklig.. om jag inte hade velat det som sagt, så hade jag kunnat pajja det på 5 sekunder.



det verrkar som om du försöker bevisa något, du skriver ju hela tiden om hur INGEN har älskat honom tec, att han INTE varit kär innan och grejjer, hur vet du det? det klart som pojkvän att man skriver att man älskar dig flickvän och aldrig älskat någon annan, det klart som fan, det gör väl alla killar, och jag är glad för din skull, för du och niklas är jävligt söta tillsammans, och ni passar varandra bra, men ändå ska du sitta och skriva en massa saker i bloggen SOM JAG tycker är bar pikat mot ronja, du visar ju ingen respekt överhuveteaget som hon har gjort emot dig, du är helt enkelt respektlös.. och jag säger inte att du inte får srkiva om din pojkvän , det klart di får det, du får sp klart skriva att du älskar honom och att han gör dig lycklig, det gör alla glada, INKL. MIG som du inte verkar tro för att du ska alltid se det negativa.. men att skriva att alla innan dig var MIISSTAG är att spotta ronja rakt i ansiktet och sen stampa på henne.. det vet du va?!



" och jag tror du vet vem du är " .. tar du åt dig cherry? då betyder det alltså att det stämmer, att du känner dig träffad? finns ju bara den anlednigen til varför du ska ta åt dig .. du vet som sagt inte vad jag gör och vilka jag pratar med, så nej, det behöver inte alls vara dig det handlar om. Jag mår inte dåligt ett dugg av eran kärlek, men jag vet en som GJORDE det, och du respektera inte det för fem öre, utan gjorde det bara värre, gjorde så att den människan kände sig värdelös , och du vet vem jag pratar om, känns det bra? Jag talar bara sannigen .. du kan skriva att du älskar honom och allt annat du skriver som sagt, men att säga att alla andra var misstag innan dig och blablabla är som sagt att spotta henne i ansiktet.



Jag har aldrig sagt att människor inte får var lyckliga? du har ju fått det här helt bakom foten förfan, jag drar inte ner en enda jävel för att dom ska må dåligt? så det är var bar så jävla onödigt sagt utav dig.. Så jag försöker allstå dra ner dig i skiten och få dig att må dåligt menar du ? genom min kommentar? då hade jag nog inte försökt var TREVLIG, du verkar ju förfan inte ens veta vad ordet TREVLIG betyder, du måste ju inte ta allting såå jävla personligt.



du säger att det är högstadienivå?

jag säger ju bara som jag tycker, man får väl tåla lite kritik herregud, allting är inte dans på rosor hela tiden .. och jag tjaffsa inte med dig ifrån början, det var du som skrev en hel uppsats .. jag försökte ju var glad emot dig eller hur?! så förstår inte varför du måste göra en höna av en fjäder?



ute efter något?

ja, jag tycker faktiskt att du kan visa mer respekt, och du kan fan inte sitta o säga att man bara ska stänga ner din ruta och sluta läsa, visst jag skulle kunna det, det är ju inte jag som har VARIT ( absolut inte nu längre ) kär i niklas, men vi säger så här, om jag skrev saker varje dag i min blogg om niklas, om nya saker varje dag som du inte visste, skulle inte du bli nyfiken o läsa? man skulle ju inte kunna låta bli, så hur i HELVETE kan du säga så? du måste ju göra det av en anledning, för att såra, för att bevisa att du är bättre, för att bevisa att du har lyckats, du har vunnit.



jag säger bara sannigen nu cherry och du får fan skylle dig själv, du hade inte behövt att göra det här till en stor grej, men det var du ju så illa tvungen till.

visa lite respekt och väx ur högstadienivån själv.
joanna

2009-03-16 @ 15:37:38

vadå vara nog? det var ju du som startade att var dryg ochh tjurig inte jag. Har du skapat problem får du avsluta det också.



du kanske inte har haft avsikt att såra henne, men du gör det och om du aldrig har tänkt på det innan så är du ju blåst, det klart fan du har vetat det, du är väl inte dum i huvudet? ooch varför rnoja inte sagt något är som sagt för att HON VILL VISA RESPEKT, hon vill inte verka vara den bruden som fortfarande stalkar niklas och gör allt för att pajja mellan er, hon vill inte att du ska må dåligt, SOM JAG SKREV... därför har iinte hon sagt något och anlednigen till att jag skriver är för attt jag är så jävla trött på det. Du pikar ju nästan hela tiden i dina jävla inlägg..



och det är bra att du kan se dina egan fel och be om ursäkt till henne, det är skit bra .. men en annan anledning till varför jag blir irretrad är för ATT HON ÄR MIN BÄSTA VÄN, skulle du tycka om att se din bästa vän sårad och ledsen? se på henne att hon känner sig värdelös? skulle du tycka om det? skulle inte du bli irretrad? skulle inte du fråga vad fan det var för fel på människan som dag ut och dag in skriver sånna saker, som får henne att må dåligt? skulle du bara skita i det och skratta vidare elr? NAE.. det tror jag inte..

DÄRFÖR lägger jag mig i, så där har du anledningen..



du behöver inte dra din livhistiora gör mig, och du behöver inte verka offer heller .. jag förstår som sagt ( jag som skrivit 125516 gånger ) att du är lycklig, och det får du vara, jag har aldrig sagt att du inte får, så du behöver ju inte skita ner dig. och det var ju inte meningen att få dig att tjuta ner dig heller för den delen, jag tycker det är roligt o läsa din blogg, annars hade jag inte läst.. men det var lite tråkigt o läsa det där, för det ända man tänker på är att du bara försöker bevisa något.. men det är ju bra att du skriver tilll dina vänner och din pojkvän.. i dont care, säger bara sannigen som sagt.



jag tror inte att jag kan gå runt och tro att jag kan bete mig hur som helst, för i helvete det är ju du som har gjort det till en stor grej, du hade ju inte behövt skriva en hel uppsats som sagt.. men men du som starta inte jag ... och jag skrev i tidigare inlägg att jag INTE var ute efter att bli osams med dig.. visst tyck illa om mig om du vill.. jag bryr mig inte, ärligt talat..



jag har iaf velat vara din vän, i början tyckte jag inte alls om dig för fem öre, men jag lyssnade på ronja och hon sa att du verkade som en trevlig och söt tjej, för ni hade snackat på bilddageboken elr vad det var.. och då gav jag det också en chans även fast jag inte hade tänkt det från början, jag kunde väl vart världens jävla svin emot dig om jag hade velat det? om jag hade velat att det skulle ta slut mellan dig o niklas. just därför bryr jag mig inte nu om du skulle tycka illa om mig, det är väl sånna fall jag som ska tycka illa om dig rättare sagt..





HAHAHAAAhhaahaaHAAAHAAAHHHAAA deal with it hahah,, jag har väl aldrig stört mig på att ni två är tilsammans och att han är ditt liv? jag har väl dealat med det hela tiden hahahha.. jadu du är allt rolig du. du tvingar ingen att läsa, mend u.. jag kopierar det jag skrev i förra inlägget ;



" men vi säger så här, om jag skrev saker varje dag i min blogg om niklas, om nya saker varje dag som du inte visste, skulle inte du bli nyfiken o läsa? "



ja, ditt liv handlar om din lille pöjk och inte om ronja, jag vet, jag är inte förståndshandikappad .. men men.. du verkar ju inte ha läst mitt inlägg du.. du kanske ska läsa om det så slipper jag skriva om allting, ganska jobbigt.



jasså okej om det var om dig säger vi efter diskutionen ( tänk på mitt inlägg det jag skrev ) :

jag orkar inte göra någonting, för att jag är kär i dig så elr? elr va kär i dig? vill jag bara ligga hemma och sova för att jag är kär i dig?

har jag börjat fundera på saker mellan dig och mig för att jag tjaffsa med anna?.. har jag lagt dig och mig bakom mig. är jag arg på dig för att du har lämnat allting bakom dig och inte ger mig några förklaringar? störta sannolikheten att detta inlägg handlar om en kille är ju 100 % säkert, så du behöver inte känna att jag har varit kär i dig cherry. bara så du vet.



and i dont want to try you, somliga visar ju iaf respekt..

Joanna

2009-03-16 @ 19:57:18

Jag började skriva, men jag började inte tjaffsa.

Det var du som gjorde, och jag försöker inte lägga någon skit på dig, det är så det är.



Jag hatar dig inte, och jag har alltid tyckt om dig sen första gången jag såg dig, så du behöver inte kämpa. Du kanske inte ägnar dom åt att pika henne, men du har gjort, det kan du ju inte neka.. i varje fall så kände hon så i början i vilket fall, vilket du egentligen borde tänkt på när niklas slutade att höra av sig till henne och gav henne inga förklaringar.. det klart hon blev ledsen, du visste ju att hon var kär i honom, och att hon läste din blogg, men det är skitsamma.



nae, men dåså, och anledningen till att jag skrev att det inte var anna var att jag kunde tänka mig att hon skulle ta åt sig, eftersom att vi precis tjaffsat med varandra om den här killen.. så du har ingenting med det inlägget att göra, som du trodde eftersom att det var efter våran diskution.. men om sagt cherry, jag pratar inte bara med dig.



och det klart vi inte behöver dra upp gammal skit som har varit för över ett halv år sen.. och jag kan också släppa det, hade aldrig ens tänkt på det här, men eftersom att du skulle ställa dig i sådan försvarsställning och börja vara dryg så fanns det ju inga mer väl än att säga sanningen..



och jag tror verkligen inte ditt liv går ut på att älta ronja -.- , du behöver ju inte överdriva allting.



och varför skulle vi inte kunna avsluta det här? det är ju inte moget att fly från problemen, varför inte snacka och reda ut det för? det är ju bara löjligt att gå runt och vara "osams", det är däremot högstadienivå, att skita i allting, och ja ville inte vara fientligen mot dig från början, det var som sagt när du började att vara dryg.



och nej jag fösöker inte göra dig rädd genom att säga så, men ni har ju ingenting att vara oroliga för tydligen eftersom att niklas själv sa till mig att han sagt allting dumt som har har gjort medans ni var tillsammans och sågs? så då vet du redan allt, så varför skulle jag försöka göra dig rädd för? då finns det ju ingen anledning, det är ju bara bra att han sagt allting till dig.



visst jag lever mitt liv och du ditt, så har det alltid varit och kommer alltid att vara, och du får skriva precis vad du vill. Jag har som sagt aldrig skrivit att du inte får skriva vad du vill, så fortsätt så du.



som jag skrev i dom andra inläggen så var jag aldrig ute efter att bli osams med dig, men det verkar som om det är så du vill ha det, så visst, vill du fly, så gör det, det är bara omoget och visar att du inte kan ta hand om saker o ting, men visst.. det var trevligt att lära känna dig, det var det, för du var verkligen en söt och rar tjej.. men men skitsamma, du tål inte kritik och jag är bara ärlig, precis som jag är mot varenda människa jag känner.. det håller längst i längden..



ha det bra cherry, trevligt liv !
Joanna

2009-03-16 @ 20:24:42

det är bra att du inser att du har gjort fel, och både jag och ronja tyckte synd om dig ibörjan.. men visst, va sånn. var det. hej
Joanna

2009-03-16 @ 20:48:27

men orka att du fortsätter -.-

det var ju du som mådde så dåligt och inte orka tjaffsa så lägg ner då.
Sannus

2009-03-17 @ 14:36:06

haha, jösses! det är nog rekordet i hur många fake bdb jag hört någon blocka, du verkar vara poppis hörru (; fattar inte att det är så många som är intresserade av att snoka i ens liv :p



ooh, har du bestämt något motiv till tatuering? :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: