Baking time!

2009-03-25 | 13:34:45 | 1 Kommentarer

Bakar kladdkaka med Sara, ooooovanligt! men den här är med krossad marabouchoklad,
ser ASGOd ut! lägger upp receptet här om den blir lyckad :D
vi är värsta fettobarnen och skriker högt när vi ser på den och när vi slickade skålen hahaha
när jag gick av spårvagnen imorse och mötte Sara för att sedan gå till skolan,
gick vi till stan istället. och sket i första lektionen. sen gick vi och åt i skolan,
och skulle sen gå på dom två sista lektionerna, men gick hem till mig istället xD
vilka stjärnor alltså!

och nu när vi satt och läste kommentarerna på det kladdkakereceptet vi gör,
hade två tjejer kommenterat nått som vi inte först fatta,
så vi läst vi det igen
båda i kör: ahaaaaa! (I)
jag: eller jag fattar inte..
sara: inte jag heller!

xD hahahahahaha

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-03-25 @ 14:39:05

Låter jättegott ju, blev jättesugen på smält marabou choklad nu.. <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: