Sommarlycka & tankar

2009-06-29 | 00:46:08 | 0 Kommentarer

Jag har tänkt gå och sova i ungefär en timme nu, men det har inte blivit av.
Men nu börjar jag bli trött så ska nog sova när jag skrivit klart här.
Inatt somnade jag och Niklas vid ungefär 4, så kanske inte så konstigt att man är trött.
Vi gick hem från Leo igårkväll, vilket tog över en timme. Följde Sara hem också.
När vi gick till Statoil och skulle köpa cigg innan vi skulle dra till Leo träffade vi för övrigt
Alex och Mackan som gav oss skjuts, riktigt nice :D

Ikväll drog jag och Sara ut till Ågelsjönt lite spontan sådär.
Satt där ett par timmar, badade också faktiskt! Iskallt haha.
Jag som är rädd för vatten var glad över att vi höll oss på det grunda haha.
Nu sitter jag och saknar Niklas jättemycket. Vill inte sova ensam,
men jobbar imorgon och pappa jobbar inte dag denna vecka så måste ta buss,
som går precis utanför mitt hus. Så det smidigaste är att sova hemma.
Jag känner mig nykär hela tiden och idag när vi låg i sängen och myste håller han om mig
och säger: tänk att jag är tillsammans med världens finaste tjej, och snart har vi varit tillsammans i 10 månader.
Åh pirr pirr i magen! Fick ett jättesött sms av honom förut också: Älskar dig massvis baby! Du betyder allt :) Puss
Gud vad han är bäst.
Det här är lätt den bästa sommaren någonsin. Varje dag är full av lycka!
I love life!

En sak jag funderat rätt länge på är:
Hur bra mår man egentligen av att ha massa hat inom sig?
Såg en jättebra film i skolan precis innan studenten,
om att man själv upplever den känslan man ger någon.
Om jag hatar någon, uppelver jag själv hat.
Om jag älskar någon, upplever jag själv kärlek.
Det är ju verkligen så sant.
Så för att bli så lycklig som möjligt, måste man
bli av med allt som förgiftar en inifrån.

Jag hatar iallafall inte en enda människa och är hur lycklig som helst,
någon mer än jag som tror att det hänger ihop?

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: