Jag ser dom klättra i träden för att se mer av världen

2009-07-21 | 18:32:39 | 0 Kommentarer

Ledig idag och imorgon, skönt. Regnet suger ju lite sådär.
Fast ändå mysigt. Ska ta ett långt bad snart.

Igår jobbade jag 17-21:30. Fick skjuts hem av en kille på jobbet och
glömde mina arbetskläder i hans bil. Haha typiskt mig.
Duschade och fixade mig iordning och sen kom Sara och hennes mammaoch skjutsade
oss till skateparken. Köpte cigg och cola innan också.
Jag mitt jävla klantarsel tappade ju mitt ciggpaket, som var
halvfullt, när jag skulle gå från spårvagnen till Niklas.
Upptäckte det när jag kom fram.. Och det spöregnade ute
och klockan var 11 på kvällen så det var bara att inse att dom var gone.
Fick klara mig utan tills kvällen därpå, inte kul.
Iallafall, när vi nästan var framme vid parken ringer
Niklas och säger att dom andra måste dra, för Dennis var tvungen att lämna tillbaka bilen
till hans föräldrar. Haha, men Dava stannade iallafall så vi 4 satt och pratade, rökte, drack
cola och så skata dom emellanåt. Efter ett par timmar kom Saras mamma och skjutsade
mig, Niklas och Dava en bit, sen gick vi resten. Jag och Dava ville ha godis så vi
gick förbi Statoil, mums. Gick hem och satte oss i soffan och såg på film,
Pineapple Express, trodde inte jag hade sett den förut, men det hade jag, med Niklas haha.
Minnet är inte alltid det bästa.

Idag åkte jag till Sara och chilla. Såg lite på Lords of Dogtown, sen spelade vi spel :D
När & fjärran och Monopol. Huhu. Fick skjuts hem av pappa och här sitter jag nu.
Niklas är i Finspång hos Berit och Ralf som är på Åland.
Min lilla pojke är duktig och vattnar och så :D
Längtar tills han kommer hem, då jävlar ska vi mysa järnet.
Grabben ska nämligen åka till Göteborg och Malmö imorgon tills på måndag,
med sina vänner. Dom ska skatenördaaaa.
Kommer bli jävligt svårt för oss att vara ifrån varandra så länge! xD
Det längsta vi har varit borta från varandra är typ, två dagar haha.
Men men, what to do :) Får jobba bort sorgen haha.

På fredag ska jag följa med mamma och hennes kompis till IKEA, ska bli kul att kolla lite.
Gud vad jag längtar tills jag ska flytta hemifrån. Men det tänker jag inte göra förrän
jag vet att jag har en fast inkomst och kan betala hyra osv. Det borde ju i och för sig vara självklart.
Vill ju kunna ha pengar att leva för, inte bara betala massa räkningar.
Så om jag får vara kvar på City Gross, då bär det av :D

Långt boring inlägg för... ja alla egentligen haha :D
Ibland undrar vem/vilka jag skriver till och varför haha xD

Åh, nu lyssnar jag på min och Niklas låt hihi :')
Iris med Goo Goo Dolls :)
Jag älskar att vara kär!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: