You are my heaven

2009-01-25 | 17:43:27 | 6 Kommentarer

Det är när man har funnit lyckan,
som man tycker synd om dom som blev utan.

Jag brukar skriva dikter ibland.
var mest förr,
då skrev jag varje dag,
men nu har det blivit dåligt med det.
men för ett tag sen bestämde jag mig för att skriva igen.
och jag är så glad att det kunde bli en dikt om riktigt lycka;
om min älskade Niklas.
publicerar dom på Sockerdricka.nu,
men kan  skriva ett stycke från den här,
bara för att jag känner mig så glad!

"långa samtal till sent in på nätterna
om allt och ingenting
tätt intill din varma kropp
och jag måste känna efter om mitt hjärta
fortfarande slår
när du säger att jag är det bästa som har hänt dig

det är då jag stannar jag upp och tänker
jag fick lyckan att stanna

ditt namn står föralltid inristat
innanför mina revben
för du är den enda
som ens kommit i närheten

det började med en rädsla för
något jag aldrig haft
men slutade med en trygghet
jag aldrig vill vara utan

för jag fick lyckan att stanna
och jag lät den rätte komma in"

jag har Aldrig känt såhär för någon.
jag kan inte sluta le,
och jag blir mer kär för varje dag som går.
och det bästa är,
att jag inte mår dåligt över Någonting i vårat förhållande.
Allt skit som hänt,
hände för ett halvår sen, ETT HALVÅR!
så det är glömt och förlåtet,
för jag har ju fått berättat för mig att det var ett misstag,
det var menat att det skulle vara vi.
så jag slutade må dåligt över ett misstag,
och började leva.
och jag har aldrig mått såhär bra.
och söta Malin som sa till Niklas att
vi passar så bra ihop och att
vi kommer vara kära för evigt
det var så sött.
och så sant.
jag kan verkligen se en framtid med honom,
utan att bli rädd!
för vi gjorde misstag innan vårat förhållande,
båda två,
så vi vet hur lätt det kan vara att förlora varandra.



Man måste kunna släppa taget om det förflutna,
för att kunna ha en lycklig framtid.
och det är precis vad jag har gjort.
det borde alla göra :)

Om några dagar har jag och baby "känt" varandra i ett år. :)
Med känt menar jag att det var ett år sen vi började prata.
det är en riktigt kärlekshistoria,
han såg mig i skolan och ville ha min msn,
så han fick den av Isak,
och vi började prata.
Jag minns det så väl.
Jag minns allt så väl.
Hur pirrig jag var när du ringde mig, hur snygg röst du hade haha.
Långa samtal och fjärilar i magen.
och på sportlovet när du var hemma hos mig och vi såg på film.
när vi var i folkparken bara vi två,
och du plockade 3 gula blommor åt mig.
och när du sa att du skrev en låt
om mig.
och när jag hette på msn: om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt
och du skrev: jag vill ha dig!
åh jag minns allt.
sen var jag dum och var nära att kasta bort allt,
men sen förstod jag vad jag gick miste om.
sen gjorde du samma misstag,
men kom tillbaka.
och vi blev tillsammans.
vi blev världens bästa tillsammans.

Det här blev ett väldigt långt inlägg,
men jag måste bara få alla att förstå,
hur lyckliga vi är, båda två.
det finns inget bättre än att höra
honom säga att han aldrig har varit såhär kär i någon,
och att jag är det bästa.

jag får säga allt till honom när han ligger i min säng sen.

jag är världens lyckligaste människa.
jag trodde inte livet kunde vara såhär underbart.
jag hoppas verkligen att alla någon dag får bli lika lyckliga som vi är!

jag vet allt jag behöver veta.
du vet allt du behöver veta.
alla innan dig var misstag.
du är inget misstag.
jag är inget misstag.
vi är inga misstag.

Nu när man tänker tillbaka på allt,
förstår man verkligen att det alltid har varit menat att det ska bli vi.
kalla mig naiv,
men jag bara vet.
ingen av oss klarade ju av att vara ifrån varandra,
speciellt inte med någon annan.
förlåt för det jag gjorde,
men kom ihåg:
det har alltid varit du.

Jag älskar dig föralltid.

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-01-25 @ 19:08:32

Nu blev jag glad :) Så lycklig för din skull, du förtjänar verkligen dethär :) <3
Cherry

2009-01-25 @ 19:09:24

Åh vad söt du är, tack så mycket! :)

2009-01-25 @ 19:24:52

jag är så glad för din skull. du är värd att må bra baby <3
Cherry

2009-01-25 @ 19:33:01

tack Vicky darling, det värmer ska du veta! :)<3
Niklas

2009-01-25 @ 22:14:22

Vad romantisk du är baby!



Älskar dig! :)
Cherry

2009-01-25 @ 22:25:27

Älskar dig också honey, mer än någonting annat.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: