Where they wander

2009-01-08 | 20:45:10 | 2 Kommentarer



min lillasyster är verkligen ren lycka för mig.
utan att ens behöva säga någonting, gör hon mig glad.
alla borde ha en Nellie!

sitter här och väntar på att baby ska komma hit.
men det dröjer väl en timme så ska kanske ta och städa lite,
eller sitta här :P men borde fan dammsuga iallafall, dammigt! haha.
jag har smörjt in mig med brun-utan-sol, den från Dove.
åh den är så bra. luktar så gott och man blir inte "smutsig".
perfekt ljust gyllenbrun. och len!
har egentligen inget behov av att vara brun, isåfall på sommaren,
men älskar den krämen, känns som huden blir mycket bättre.
ska kanske ta en omgång till :D haha, beroendeframkallande ^^

känns weird att det är fredag imorgon!
men skönt! undrar vad som händer i helgen..
nått kul I hope.
laddade ner massa Horrorpops-låtar förut,
har glömt bort hur bra dom är! loves it.

Cherry

Kommentarer:


Joanna

2009-01-09 @ 00:15:30

hörru pullan !

på lördag är det ju tydligen spelning på rockan, jag kanske ska dit :D så vafan dra dit du med :)

puss sötnos !
Joanna

2009-01-10 @ 15:30:02

Men buuuu, länge sen man träffa dig ju :(

äsch vi får ta det en annan gång :)

Puss :*

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: