Vi vill ju bara andas

2009-01-28 | 20:04:10 | 1 Kommentarer

Snart kommer Niklas hit. det gör mig glad.
mamma har köpt semlor åt oss, mums!
Så det blir väl semlor och mys i sängen.

Mina dumma visdomständer bråkar med mig nu igen.
Aj :(

Kollar på det nya musikprogrammet Popcircus på tvåan.
Markus Krunegård är med, gud han är så bra.
och jag får nostalgi av hans låtar.
Tänker tillbaka på sommaren, på Niklas.
2008 var ett av de bästa åren någonsin,
men 2009 ska bli bättre.
Som Niklas sa till mig på nyårsafton: 2009 ska bli vårt år.

Du vet var det sitter och siktar tills du riktigt säkert vet att det hittar in
Där ingen annan kommit in. Hjärtat väljer blint
Nu när jag svalt det kan du dra det hur långt du vill. Du vet jag vill bli din
Och ingen annan kommer in. Hjärtat gör mig blind


Älskar Markus texter.
Och just den där texten fick mig hela tiden att tänka på Niklas.
Ingen annan hade hittat enda in i mitt hjärta,
förutom han.

Snart kommer han hit.
Snart får jag pussa på honom och viska i hans öra att jag älskar honom mer än någonting annat.
Snart har jag trygga armar omkring mig.
Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig har varit såhär lycklig.
Och det tror jag dom som känner mig också ser.


Kommentarer:


Niklas

2009-01-29 @ 09:44:43

Naw min lilla räka, älskar dig! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: