Love is in the air

2009-01-29 | 13:45:59 | 1 Kommentarer

Det här var ju lite kul :D
lite cheezy, men kul :D

vad heter ni - Amanda och Niklas
hur träffades ni - Alltså, vi hade ju sett varandra i skolan. Men första gången var hemma hos mig på sportlovet förra året :') (tror det var på en onsdag haha lol :D)
vad var ditt första intryck - Vi hade ju pratat i telefon innnan, så då var det "gud vilken snygg röst han har". sen när jag såg honom på nära håll "gud vad snygg han är"
hur länge har ni varit tillsammans - 5 månader om en vecka typ :)
när blev ni tillsammans - 7/9- 08
är ni förlovade - not yet :)
bor ni ihop - njet
har ni barn - Åke och Johnny the rocker! och Ludde såklart
har båda körkort - nej
isåfall, vem kör bäst - (säkert jag)
kommer du ihåg er första kyss - klart! :) om jag tänker riktigt hårt kan jag komma ihåg datumet, juni iallafall.
vem skrattar mest - vi skrattar nog båda lika mycket, Åt mig hahaha. fast jag kanske skrattar lite mer :D
vem sa "jag älskar dig" först - han :)
vem är äldst - jag :D
vem fyller först på året - jag (snart!)
vem är längst - Han
vem sjunger bäst - jag :(
håller ni i handen på stan - yes
kände ni varann innan ni blev ihop - haha oh ja
har ni någon speciell låt -  iris med goo goo dolls
har ni stora framtidsplaner - oh yes
har ni gråtit i varandras armar - jag har
vem lagar bäst mat - niklas :(
vad gör ni en vanlig vardagskväll - myser, ser på tv, pratar, skrattar, har sex ;)
ger ni alltid varandra en puss när ni ses - klart
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången - nej :)
blir ni lätt svartsjuka - har ingen anledning att bli det :)
brukar ni bråka - småtjaffs isåfall :)
har du slått till honom någongång - haha jag råkar göra det hela tiden typ xD
om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova då - att jag aldrig kommer sluta älska honom
tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann, tänk nu inte på vad du vill just nu, utan tänk på vad du tror kan varamöjligt - that's the plan. så ja det tror jag faktiskt inte är helt omöjligt
ringer eller smsar ni mest - vi ses ju nästan hela tiden, så behöver inte prata i telefon :'D men annars smsar vi
vilket är det finaste med han - oj. finns så mycket. att han är så bra på att lyssna, att jag kan vara mig själv med honom, att han får mig att känna mig trygg, att han säger att han älskar mig varje dag
brukar nån av er prata i sömnen -  haha jag. men niklas gnisslar tänder och smackar och mumlar ibland :D
hur långt skulle du kunna gå för honom - hur långt som helst
det bästa minnet med han - gud, det finns så himla många. som jag säkert redan skrivit om. All tid med honom blir ett fint minne.

Nu ska jag bada,
sen smörja in mig med brun utan sol (den från Dove, den är bäst och luktar underbart!)
måste köpa mer imorgon hehe.

Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-01-31 @ 16:13:30

Söt lista :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: