Love is dancing on my finger

2009-01-29 | 16:39:33 | 1 Kommentarer

Sådär ja.
Baby skickade en spotify invite till mig för ett tag sen,
men jag har inte fått tummen ur för att ens orka kolla mailen :P
men nu är det fixat, så nu kan jag lyssna på viiiilken musik jag vill. asbra :D
markus krunegård för hela slanten just nu hehe.

Såg att min älskade brun-utan-sol från Dove bara kostar 19 spänn på Ö&B!!
dit måste mamma åka imorgon! :D ska ha minst 2 :D dom kostar liksom 50-60 annars.
så det är ju rena kapet.

Snart ska jag se på One Tree Hill. repriser ftw.
sen ska jag göra iordning mig och åka till baby.
pappa får skjutsa :)
imorgon ska dom på ultraljud :O
spännande, spännande.

Och till Jess: vi googlade bara på östgötsk ordlista, så hittade vi massa roliga sidor :D

Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-01-31 @ 16:14:48

Då ska jag googla med en gång! :P Hihi

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: