My love burns through everything

2009-01-05 | 22:44:54 | 1 Kommentarer

jag saknar Ida min Ida, som gav mig sina andetag, även fast hon behövde dem minst lika mycket själv.
jag saknar att prata med henne långt in på nätterna, om allt som hindrade mig från att bli lycklig.
jag saknar Ida min Ida, som alltid fann de rätta orden, utan att behöva leta.
jag saknar Ida som fick mig att tro att jag skulle hitta lyckan.
hittar inga av hennes styrkeord, hur mycket jag än letar.
Sockerdricka raderar ju alla meddelande, jävla skit.

och joakim. som satte mina problem före sina egna,
genom att alltid lyssna, oavsett vad.
det kändes iallafall så.

 "Cherrylove,
Även i mörker kan ett litet ljus ge ljus
Andas inte för att leva, andas för att du ska kunna uppleva de stunder som tar andan ur dig
Den hittar nog till dig tillslut, den kanske bara behöver hitta sig själv.
"

"Varför bländas av en diamanters skönhet? Varför?
När du egentligen bara behöver se på dig själv för att inse hur vacker du är inuti och utanför.
Det finns inget vackrare än att våga öppna sig. Eller modigare för den delen."

jag tror han var min bästa vän.

båda två hade rätt, jag hittade lyckan.
mycket mer lycka än vad jag någonsin hade hoppats på.
lycka personifierad. niklas. min älskade niklas.
nu har jag någon jag kan prata med allt om,
öga mot öga.
istället för över internet.
jag har funnit det bästa som finns.

Cherry

Kommentarer:


Niklas

2009-01-05 @ 23:45:26

:)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: