Happy as hell

2009-01-24 | 16:25:34 | 0 Kommentarer

Inlägget om Bangladesh rörde minsann om i grytan ^^
ujujuj.
men hm, det upprörde bara dom som är med på resan,
medan alla andra förstår vad jag menar.
förnekelse, någon?
och tycker det är lite töntigt att tom efter mitt inlägg om den tuffa verkligeheten de ska möta,
så är det ändå svårt för vissa att acceptera det, och måste försvara skiten.
liksom vad finns det att försvara?
allt i mitt inlägg var sant, förutom ett litet misstag,
det var visst "bara" en timmes bilfärd i Bangladesh.
Fortfarande lika farligt.
Nu är iallafall packet i Bangladesh... om de nu överlevde allt.
vi lär ju inte få veta det ialalfall ^^
Dom ligger nog och sover just nu (förhoppningsvis). efter ett dygns resa.
Klockan är väl ca 9 på kvällen där nu.
Både min och Vickys mamma tycker att det är skönt att vi är hemma.
jag med kan jag säga!
fy fan.

Jag och Vicky började iallafall halv 9 igår med svenska.
fick bara en uppgift som ska vara klar till nästa fredag,
då vi får nästa.
efter det hade vi inte så mycket att göra,
eftersom vi hade planerat att vinka av stackarna när dom skulle åka med tåget
till Arlanda vid halv 2.
vi var helt enkelt tvugna att se det var att fatta att det var sant!
för att fördriva tiden satte vi oss på Wayne's och pratade om hur glada vi var att vi inte skulle med.
(vi får prata om det hur mycket vi vill, och det lär vi göra varje dag :))
och lite annan skit såklart.
sen gick vi och åt i matan.
sen sooola. asnice. har inte solat på år!
så det var skönt, det ska vi göra om!

sen blev klockan äntligen 1, då var det samling på stationen.
alla såg jätteslitna ut redan Innan resan xD
osminkade i osmickrade kläder (jag skulle förstås sett likadan ut om jag skulle med, men nu skulle jag ju inte det så då kan jag gott skratta lite)
och inte nog med att vi såg det, det var en gubbe där som TOG KORT:
jag ville inte ens vara med och jag var ordninggjord xD hahaha
det var kyligt på stationen, och då menar jag inte bara vädret.
inte ett ord fick man från sin bästa vän som ska åka iväg i tre veckor och när risken finns att vi aldrig ses mer.
moget?
det är faktiskt inte mitt problem längre, jag orkar inte med barnsligheter.

När tåget åkte iväg kände jag en sån otrolig lättnad!
tack gode gud att jag inte är med!
Vicky och jag stog och kollade ett tag och var glada att vi stog kvar,
sen tog vi 117 och åkte, hon till sin mammas affär,
och jag hem.
och jag tänkte: gud vad jag uppskattar alla vanliga saker nu!
som att när jag kom hem skulle vi åka och handla. WIHO!
såhär känner säkert dom när dom kommer hem,
men jag känner det nu xD hahaha
holy crap.

KORT OCH GOTT: JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE HÄR I SVERIGE :D
fick ett gulligt sms av mamma imorse där hon skrev att hon hade vaknat tidigt imorse och tänkt att hon tyckte det var så skönt att jag var hemma i Sverige.
aw.

på kvällen åkte jag till baby.
som jag inte skulle få se på 3 veckor om jag åkte!
hemsk tanke för oss båda!
vi gjorde fläskfilé, potatisgratäng och rödvinssås, yum!
men niklas hade inte ätit på hela dagen så han mådde illa, stackaren.
vaknade upp imorse bredvid världens underbaraste man och tänkte återigen
att det var skönt att vara hemma.
sen skjutsa pappa och nellie hem mig.
så nu sitter jag här iordninggjord och väntar på min älskling.
vi ska nämligen till navestad idag,
för lillebror tävlar i Rockkarusellen :)
ska bli kul!

Ska se lite tv nu,
hoppas alla mår lika bra som jag gör!

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: