You're all I need

2009-01-03 | 16:33:03 | 1 Kommentarer

igår lagade jag tacopaj åt mig och baby :D och martin fick också smaka hehe.
gjorde lite mysigt med ljus och så.
fast blev ingen romantisk middag direkt, eftersom min lillebror var med,
och mamma och hennes kompis var här :P fast dom drog ju till harrys sen.
var rätt stressad i köket kan jag ju säga! är inte van vid att laga mat haha.
skar mig på fingret rätt ordentligt också, haha.
men pajen blev klar i tid iallafall, och pappa skjutsade niklas baby hit :)
efter att vi hade ätit bestämde vi oss för att gå och köpa godis o hyra film.
martin var också med höhö.
vi såg The Happening, riktigt bra tycker jag!
vid ett tillfälle var den askäskig, så jag skrek som en bajskorv haha!
tillochmed niklas blev rädd :D så vi gömde oss under täcket haha.

sen gick vi och la oss i min lilla säng (jag och niklas dårå, inte martin),
och låg och pratade till typ 4. då blev jag jättetrött och ville sova,
men det ville inte han :P fast jag somnade iallafall haha.
det bästa som finns är att ligga tättintill den jag älskar mest.
och prata hela natten lång.
och höra ord som gör en alldeles varm.
"du är den enda jag verkligen har älskat"

och jag kan verkligen säga detsamma.
jag dog lite när jag hörde det,
och jag vill aldrig att den här lyckan ska försvinna.
och jag ska inte låta den göra det heller.
det kan inte kännas mer rätt.

idag när vi vaknade gjorde jag iordning mig och lät bebis ligga kvar i sängen,
medan jag träffade mormor och gick till konsum som ligger några meter från mitt hus,
för att fixa jobb åt mig :D mormor har pratat lite med dom som jobbar där och det verkar lovande!
så håller tummarna nu.
sen gick jag hem igen och hämtade niklas och så gick vi på stan en sväng.
jag köpte en blus och ett nattlinne och baby köpte en pullover, riktigt hett alltså!
och idag är det hans tur att bjuda på mat :D fläskfilé mummmmms.
och så köpte vi TRE pepsi hahaha.

vi glömde att ta med och lämna filmen förut,
lite segt för nu måste jag gå ut igen och göra det ><
blöööh.
aja, det är ju snö iallafall! :D woho

Cherry

Kommentarer:


sanna

2009-01-04 @ 11:52:36

wiho! vad mysigt (:

möh, jag hoppas jag får jobba på konsum igen i sommar, det var faktiskt helt okej, bättre än alla andra sommarjobb som finns här (typ bara ålderdomshem) :p

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: