Do you wanna ride on my death machine

2009-01-07 | 16:33:01 | 1 Kommentarer

God eftermiddag geeks.

kom precis hem från niklas, pappa skjutsa, skönt att slippa åka spårvagn.
igår följde jag med baby till finspång och kollade när han repade med sitt band.
riktigt bra är dom! :) hör själva på deras myspace här.
kul som fan att se dom alltså :) hade riktigt trevligt.
sen fick vi skjuts hem av nilklas snälla farfar,
jag var skithungrig och sugen på max (som alltid?!) så vi åkte dit och åt :D
sen när vi skulle gåt till spårvagnen började det regna,
det var inte så nice. men det övergick till snö såsmåningom.
min lugg blev delad :( haha.

vi åkte hem till baby och hade världens bästa sex hur länge som helst.
(i och för sig är det alltid bäst)
men det här förtjänar att bli skrivet om i min blogg alltså! :D
jag blev school girl for a night hahaha.
sen somnade vi och vaknade upp denna dag som är inte vilken dag som helst!
det är våran 4 månaders-dag (aaaawww) så baby och jag ska ut och äta på kinaresturang :D
so sweet.
det förtjänar ju ett eget inlägg egentligen,
tar det senare.

lite depp att skolan börjar imorgon,
och lite panik att jag inte har gjort mina rester som skulle vara gjorda under lovet..
jag måste fan ta tag i skolan!
tar ju studenten snart.
måste fixa jobb. och sommarjobb??
får hålla tummarna för att jag får jobbet på konsum alltså.

nu ska jag äta en macka, inte mer, måste spara mig tills ikväll :D
sen ska jag bada och göra min resturangfin!
och så ska jag springa runt här nu när jag är ensam hemma och lyssna
på the distillers och vara glad för att jag är lycklig :D

ha det bäst
Cherry

Kommentarer:


Niklas

2009-01-07 @ 17:08:33

Alltså vi hade 6 i typ 10 timmar? minst! :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: