Psychobitch outta hell

2009-01-20 | 16:07:44 | 1 Kommentarer

Var ett tag sen jag skrev, men har inte haft tid eller orkat.
var som sagt ute ihelgen, det var askul.
och har varit med baby såklart.
på fredag drar klassen till Bangladesh. scary.
men inga lektioner förrän efter sportlovet är ju nice!

jag behöver Verkligen färga håret nu.
men orkar inte vänta tills jag får pengar!
kanske kan fråga mamma.
och sen vill jag ha nytt löshår också.
finns billigt på tradera, men det mesta där är syntet.
undrar om det är bra..
kanske får bli lite senare på året isåfall, typ i vår.
har andra saker jag ska lägga pengarna på denna månad.
alla aktiviteter jag och vicky ska göra tex haha :D

nu väntar jag på att lillebror kan bada klart så jag kan få göra det.

Cherry

Kommentarer:


Joanna

2009-01-20 @ 23:28:27

Syntet håller bara i tre dagar, sen blir det slitet, som dreads, det blev mina :P sen kan du inte platta det elr locka elr någonting, på en del syntet på tradera står det att man kan platta på låg värme, in my ass att man kan, mitt hår brände fast :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: