No he can't read my poker face

2009-01-15 | 17:52:16 | 2 Kommentarer

Kom precis hem från Sara, följde med henne efter skolan.
vi är största fläskisarna in town, köpte chips, cola och choklad. haha <3
typ köpa massa fettogrejer hela veckan xD omg alltså.
så nu mår jag lite illa. lite dåligt också att jag typ inte äter någon mat xD
vi såg på smala sussie, men som vanligt när vi ligger och ser på film
blir vi jättetrötta och måste pausa och sova en timme.
haha. och sen orkade vi inte se färdigt, men det gör ju inte så mycket eftersom
att vi har sett den tusen gånger och kan den utantill. :P
så vi kollade på kort från när hon var liten istället, haha så söt.

köpte skor som jag ska ha på studentenidag! för hundra spänn! bättre kap får man leta efter.
skitsnygga är dom, vita i lack, med öppen tå och en liten klack.
har likadana i skrikrosa och jag älskar dom.
så nu är jag glad :D
nu är det bara balklänning och studentklänning som ska inköpas! :P

på lördag blir det utgång med en massa folk,
vi ska ut en sista gång innan alla, förutom jag och vicky,
ska till Bangladesh. är rätt pepp alltså.
förfest hos Stalla, såklart.
jag och Vicky är så roliga,
vi är ju lite outsiders sådär i klassen eftersom vi inte ska hänga med,
så vi får jobba mycket enskilt och så,
och Magnus sa till oss att gå och jobba med vårat projekt (kanske blev han trött på oss? :P)
och vi var roliga och vinkade till alla som värsta kändisarna och tog i hand med folk,
och det kändes som att vi var med i Sikta mot stjärnorna och skulle komma tillbaka sen i röken utklädda som några stjärnor ni vet? hahaha så kul. vi stog utanför klassrummet ett tag och skrattade, och så öppnade jag dörren och skrattade för att busa lite och sen stängde igen, och efteråt berättade Sara att alla hade skrattat och att Magnus hade skakat på huvudet :D haha så kul :D jag älskar att vara jobbig :D

baby repar idag, saknar honom.
han ville att jag skulle ringa sen när han åker hem,
men kan inte bli lika länge som vanligt,
för mamma sa att telefonräkningen låg på 250 spänn mer än vad den brukar ligga på :P
oops haha.

har historiaprov imorgon, skönt att få den resten gjort,
men ändå jobbigt!
har inte pluggat så mycket än,
så är väl dags att börja snart kanske.

Cherry

Kommentarer:


2009-01-15 @ 19:30:08

haha, busiga är ni:D Magnus tycker jag nog är den bästa läraren:D haha.
Victoria

2009-01-16 @ 16:43:24

hahaha eller hur! våra räkningar blev typ 300 kr dyrare sen jag och Eddi blev tillsammans.. efter att pappa sa det till mig så använder jag knappt hemtelefonen alls :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: