I'm yours to keep

2009-01-29 | 08:26:14 | 1 Kommentarer

Niklas: Är Martin vaken?
Jag: Ah, men jag tror att han sover.

Haha snacka om morgontrött.
Svarade väl på om han var hemma eller nått.
Nu har Niklas gått till skolan iallafall,
och jag sitter här och fördriver tiden.
Börjar ju inte förrän kl 10.
Då ska jag träfa Vicky, med matsäck och allt,
för today is gräsandsday! hahaha
vi skulle ju "hitta en favoritkille" bland änderna.
fick lite pengar av mamma så ska ner till konsum sen och köpta lite fika.
och så ska jag ha med mig varm choklad och macka. mysigt
sen fick jag lite pengar av mormor igår,
för att Martin hade namnsdag (Karl) :P
Hon är så söt som ger Mig pengar också.
så Vicky och jag ska sola sen, yey.

Jag har sovit riktigt bra inatt,
men jobbigt att gå upp tidigt när jag har sovmorgon :P
men det är det värt.
igår låg jag och tänkte på Sara.
Tänkte på om något händer henne därnere.
Vi är ju osams, och det vore så hemst och något skulle hända.

Niklas: Gråt inte..
Jag: Hur vet du att jag gråter?
Niklas: Jag vet sånt.

Man vet verkligen att man har hittat den rätte,
när han kan höra ens ljudlösa tårar.
I'm yours to keep.

Cherry

Kommentarer:


2009-01-29 @ 11:20:44

hehe, jo jag förstod att du trodde det, visst är det lätt att börja tänka på det ibland, men inte alls så ofta nu mera. jaaa, detsamma!!!!! =)

you guys are great together!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: