Gott nytt jävla år! :D

2009-01-01 | 16:09:14 | 3 Kommentarer

Gott nytt år folk!
hoppas alla hade en lika bra nyårsafton som jag hade.
var i finspång med baby och hans vänner, riktigt kul.
men fy fan vad kallt det var inatt, vi höll på att dö haha.
och niklas var så söt hela tiden och sa saker som "du är det bästa som har hänt mig", "du är det bästa jag haft"
och jag blir så glad, för jag känner verkligen detsamma.
jag älskar honom så jävla mycket. det är helt sjukt.
2009 ska bli vårat år.
är så jävla skönt med nytt år!
för nu kan jag verkligen lägga all skit bakom mig,
som niklas har gjort och vill att jag ska göra.
det är inte ens en så stor grej egentligen, inte längre.
inte efter allt han har förklarat.
jag måste bara få in i min tröga skalle att det var inget mer än ett misstag.
jag är expert på att ta åt mig så jävla mycket.
men jag har nog vetat enda från början att det skulle bli jag och niklas,
det har kännts så rätt. allt känns rätt.

och jag fick äntligen mitt efterlängtade käsleksbrev för ett tag sen haha,
"Jag är så glad att jag fattade rätt beslut, och gjorde mig själv lycklig.
Men det viktigaste var ändå att du blev lycklig!"
"Det kommer alltid vara du och jag, min Amanda :)
"
stog det bland annat, och jag blir varm inifrån och ut av att läsa hans ord.

nu blev det här inlägger väldigt smörigt och så,
men jag är så jävla lycklig!
känns så jävla skönt att det är nytt år,
för nu betyder det gamla ingenting.
vår kärlek har klarat av mycket skit,
och den har nog aldrig varit starkare.
jag ser fram emot det här året jättemycket!
speciellt eftersom niklas lovade mig en ring under detta år, hhahahahaha :D

från och med nu,
raderas allt det gamla.
det är historia.

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-01-01 @ 18:19:28

Gott nytt år Mandiiiizzzzz.. ^^ <3
Jess the Mess

2009-01-01 @ 18:19:44

Gott nytt år Mandiiiizzzzz.. ^^ <3
Sanna

2009-01-02 @ 13:44:45

wiho, smöriga inlägg är bra! för kärlek är det bästa som finns indeed! och jag tycker ni är jäkligt fina ihop, fast jag bara sett er på bild, så det måste vara ännu bättre irl ^^



och du inspirerar mig att göra likadant (de tre sista raderna) även om jag redan börjat så smått, men bättre ska det bli :D



KRAM <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: