Drinks taste better when they're free

2009-01-31 | 18:14:50 | 0 Kommentarer

Nu sitter jag här halv ordninggjord.
ska fixa håret och välja kläder, sen är jag klar.
Vicky kommer hit halv 8 - 8, då ska vi förfesta lite hos mig.
sen drar vi till Deli, bara för att spriten är billig där haha.
sen vidare till Hugo :) Rocktema på ett av dansgolven, yeah.
är riktigt pepp nu alltså! ska bli kul att bara gå ut med Vicky pick.
och tänka på att dom andra ligger och sover i en hård säng nere i Bangladesh :P

Nu ska jag smörja in mig med brun-utan-sol och fixa håret.
ska bara sätta ihop en party playlist så länge.


I don't Like the Vibe in the VIP - Electrovamp
- bra partymusik!


saknar min baby som repar,
spelning om en vecka! :)
och även 5 månader tillsammans.
det är lycka.

ha en bra kväll everyone
Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: