Ask me how I am

2009-01-04 | 18:01:37 | 0 Kommentarer

God kväll everybody.
kom hem från niklas för en stund sen,
men ska tillbaka lite senare!
måste ju hålla grabben hemme när papsen inte är där.
och sen blir jag så myssugen när jag inte är hos honom hihi.
vi orkade inte göra mat igår, så får bli fläskfilé idag istället :D
och honey, mamma är och köper kroketter till oss nu! :D
muuums.

Inatt somnade vi inte förrän typ halv sex .__. baby är knas som inte blir trött.
kanske för att vi har värsta rubbade dygnsrytmen och vaknar 20 över 1.
mne ikväll ska jag fan trötta ut honom så mycket att han deckar! haha
jag vill se skräckfilm, men det vill inte baby :( så får väl ta med mig lotta på bråkmakaregatan.. haha.
men nått spännande vill jag se iallafall!
idag såg vi en bra film, eagle eye.
och baby gjorde frukost till mig, varm choklad med grädde. gott!

Funderar på vad jag ska göra nu,
kanske bada? men först ska jag nog sitta här lite,
och läsa tidningen också kanske.

take care,
Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: