you will be safe in my arms

2009-02-04 | 17:50:28 | 3 Kommentarer



the naked truth my friends.

igår när jag och Niklas låg och myste i min säng,
kom jag helt plötsligt på,
något som jag helt glömt bort.
att i måndags var det ett år sen Niklas skrev till mig första gången.
Jag minns det så väl.
jag minns hur jag redan då kände att det var något speciellt med honom.
vi började prata mer och mer,
och kunde öppna oss för varandra,
och berätta saker som inte många visste om.
Det har hänt mycket på ett år.
Både lycka och nederlag.
men trots alla motgångar,
så klarade vi det.
och på lördag har vi varit tillsammans i 5 månader.
och jag har aldrig, aldrig varit såhär lycklig.
Jag älskar dig Niklas,
du förändrade hela min värld,
och gjorde den till en plats jag aldrig vill lämna.

Din föralltid
Cherry

Kommentarer:


Niklas

2009-02-04 @ 17:55:00

Oh, älskar dig babe! För alltid!

2009-02-04 @ 19:13:02

snygging <3
Cherry

2009-02-04 @ 19:14:29

@ Niklas: älskar dig med, alltid!

@ vicky MY HOMIE!: detsamma gullet <3 in på msn ögonaböj om du ser det här!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: