Waking up in Vegas

2009-02-01 | 14:02:13 | 0 Kommentarer

Idag mår man som man förtjänar antar jag.
Har världens jävla huvudvärk, fast den börjar släppa lite.
åt precis en kebabtallrik, det var länge sen!
satt inte helt fel.
Vicky åkte hem för ett tag sen,
så nu ska jag nog ta ett bad.

Lyckad kväll igår,
fast jag saknade min baby såklart :)

V förfestade lite här hemma med cider som Vicky hade med sig.
sen drog vi till Deli där jag drack öl och Vicky cider och drinkar.
vid halv 12 gick vi och tog ut mer pengar till Vicky
och sen vidare till hugo.
där träffade vi Isak, Rupert, Leo och Fille
som vi spenderade kvällen med. trevligt trevligt.
och efter ett tag kom jag och Fille fram till att vi är barndomskompisar!
helt sjukt.
våra mammor känner varandra, dom var till och med på samma fest just då.
hahaha. jag visste mycket väl vem han var när jag fick reda på att det var Den Fille.
och jag har ju träffat honom flera gånger förut, men aldrig haft en tanke på att det är han.
inte ens när mamma har sagt att Fille går på De Geer och allt.
så imorse satt jag och Vicky och kollade massa bebisbilder på grabben och mig haha.
Världen är allt bra liten.

När dom stängde ringde jag pappa som skjutsade hem Fille, hans syster (som då också är barndomskompis :P)
och hennes kompisar. och mig och Vicky såklart!
Pappa visste ju också självklart vilka dom var, han hade tom skjutsat våra mammor tidigare på kvällen.

Nu ska jag lyssna på niklas piklas bands demo!
det borde alla göra!
Saturdays Heroes

Sen ska jag bada! läääänge!
Ha en lovely söndag.
Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: