give me all your hopeless hearts

2009-02-10 | 16:02:54 | 1 Kommentarer

Vicky var här nyss.
vi färgade hennes hår och gjorde asgod kladdkaka.
tyvärr blev det ingen skillnad på hårfärgen!
skulle bli ljusbrunt, men det ville inte.
så hon ska köpa en bättre blekning nästa gång så ska vi göra om.

kollade igenom gamla bilder i hennes bilddagbok också.
ojojoj!
såhär kommer gamla bilder!


jag 15 år på Saras födelsedag.


miniplutt 15 år.


jag och Jessica sommaren -05.


15-16 år i Saras säng och goofa lite.


Jag och Sara i 9:an


Jag och Sara 16 år.


Andra dagen i ettan :P


Linköping.

Haha nostalgi.
Nu är jag jättemätt på kladdkaka och ska nog ta ett bad.

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-02-12 @ 00:08:21

Jättesöta blder :) Hihi <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: