du brände dig och det blev aska av mig

2009-02-23 | 17:27:46 | 3 Kommentarer

Kom nyss hem från Sara, var där ett tag. hon fyller 19 idag, grattis på världens bästa bästis :)
boring skoldag idag. vi gick vid lunch. drog till stan och hittade massa jag vill köpa när studiebidraget kommer.
men borde hålla i pengarna fan!
kpte iallafall ett par trosor och fick ett puder av sara som är för mörkt för henne :'D

skrev ju igår att jag skulle skriva om i lördags, so here it goes:
åkte till babe på eftermiddagen och åt tacos innan vi drog till finspång för att fira Evelina.
åkte först hem till Diddi och försökte få tag på något att dricka. blev tillslut öl, falcon! mums.
sen gick vi till Ida och hade det trevligt. Evelina fyllde 18 natten till söndag så hon skulle ut på krogen och jag skulle med.
MEN. efter att ja rivit upp ett över 10 cm långt rivsår på röven&ryggen spydde jag ut allt innehåll i min magsäck och Evelina däcka. så det blev ingen krog hahaha. fy fan. och vi skulle sova hos diddi men jag ville bara hem.
tur att jag hade niklas som höll mitt hår och var med mig hela tiden. sötunge.
har tusen blåmärken och rivsåret gör ont så fort jag ligger ner. FAIL :D men hade askul iallafall förutom det :D
idas mamma och hennes kompisar var mucho snälla.
spydde även på bussen hem..
mådde som jag förtjänade igår också ><
såatteeeeeeh. bättre lycka nästa gång haha.

nu ska jag bada och göra hårinpackning,
sen hem till baby och mysa.

för övrigt så är falska människor bara sorgliga,
säger en sak, men vågar sen inte stå för det.
trust me, I can handle the truth.
ett uppriktigt svar är allt som behövs.

jag har inget att bevisa.

Kommentarer:


Sannus

2009-02-23 @ 18:21:06

rivmärken och blåmärken låter farligt, du är väl inte ute och slåss på fyllan sötnos? (; höhö
Jess the Mess

2009-02-23 @ 20:05:03

Det är så knäppt, för även om allt gått åt helvete när man skulle ut så tycker man att man haft en jättebra och rolig kväll :P

2009-02-23 @ 22:20:06

jo, det kanske skulle kunna ha stämt in på dig, om jag hade varit väldigt svartsjuk fortfarande. jag försöker att inte tänka/skriva eller säga någonting om det där överhuvudtaget för jag skulle antagligen bara säga något fel och göra någon sur. detta inlägg handlade dock en en person son du känner till som jag och joanna har "tävlat" med fram och tillbaks sen ettan. så du behöver inte känna sig orolig :P men förstår vad du menar, jag kan med känna som att du typ Pikar mig ibland men det gör du antagligen inte så jag brukar typ tänka borrt det. haha

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: