Whatever words I say I will always love you

2009-02-15 | 17:03:59 | 2 Kommentarer

Jag hade världens bästa alla hjärtans dag igår.
Den dagen är inte alls överskattad, bitterfittor.
Det blir vad man gör det till :)
Jag har inte alltid varit ett big fan av den dagen,
men det behöver inte vara ett kommersiellt skit så att affärerna ska tjäna pengar liksom.
man "firar" ju sina månadsdagar, så vad gör då alla hjärtans dag? :)

Jag och Niklas fick skjuts av mamma och mormor som skulle handla på lite ställen,
så de släppte av oss vid Willys där vi köpte det bi behövde.
Sen tog vi en promenad hem till Niklas i solen.

På kvällen lagade vi den utsökta maten!
Kycklingspett med tomat, och champinjoner för min del,
men ris och tzatziki.


before


after

till efterrätt gjorde vi fruktsallad med glass, gammeldags vanilj, mums.


made by moi :)


loved by moi :)


tada! Kycklingspett, ris, avokado och tzatziki, supergott!


fick låna en t-shirt av baby så jag kunde
vara lite bekväm i all matlagning! :D

Åt maten framför tv:n där vi såg Melodifestivalen, lite lagom gulligt sådär.
Myste i soffan med täcke och varandra.
Sen badade vi med kokosskum och tända ljus och en badanka Niklas fick av mig i födelsedagspresent.
Den var jättecool och började lysa när den kom i kontakt med vatten, och skiftade färg.

Det var verkligen en supermysig dag rakt igenom,
med världens bästa sex hihi.

Idag har vi bara myst i sängen. och diskat och så.


mys i sängen med världen bästa



låna idag igen huhu



Ska tillbaka ikväll igen, och då ska vi äta chipsen som vi inte orkade igår och se på Patrik 1,5 :)
Den verkar askul, hoppas det.
känns skitskönt med lov nu!
men kommer kännas weird att komma tillbaka till skolan sen,
har ju inte haft vanlig skola på ett tag direkt..


Det finns inget bättre än att kunna ligga bredvid den man älskar över allt annat,
och riktigt känna, att den andre känner likadant.
Jag tror dig baby, jag tror dig.
och jag känner precis samma.
för du är det bästa som har hänt mig.


Kommentarer:


Niklas

2009-02-15 @ 17:55:53

Det var jätte härligt, älskar dig :)
Jess the Mess

2009-02-15 @ 19:36:59

Ahw.. Vad mysigt :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: