Use it or lose it

2009-02-04 | 11:46:58 | 0 Kommentarer

Vicky mådde inte bra, så hon smsade mig igår och frågade om vi kunde ta ledigt idag.
klart vi kan det :D kom ju långt med arbetet igår, så vi har råd att ta ledigt en dag.
skitskönt :) inte för att våra skoldagar är speciellt ansträngande!
Niklas är avundssjuk på mig haha :D
Skickade iväg honom till skolan vid halv 10,
och snart kommer han tillbaka på sin håltimme.
Då ska han få mackor och fruktsallad.

hoppas han inte hinner läsa det här för fruktsalladen är en överraskning :D
jag sa att han skulle få en efterrätt. två om jag räknar med mig själv ;)
Precis smörjt in mig med Doves underbara brun-utan-sol. beroooende!
åh, bara för att jag skrev beroende kom jag att tänka på cola!
fan vad sugen jag blev!
men vill inte gå uuut.

äsch, jag har ju min niklas.
han är bättre än cola.
mycket mycket bättre.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: