Sticky sweet

2009-02-25 | 17:40:22 | 3 Kommentarer

Nu är jag hemma efter två dagar hos baby.
vi har båda två legat nerbäddade i sängen med feber. inte kul. varm och kall omvartannat.
igår var vi så döda att vi inte orkade göra någon mat,
så åt inte förrän efter 7 på kvällen då pappa och martin kom med max haha.
och semla åt niklas hehe.
kände oss fortfarande lite dåliga imorse så stannade hemma idag med.
stackars baby hade feber nu igen när vi åkte,
men han var tvungen att åka till finspång för att repa.
för dom har spelning i karlstad på lördag.

nu är jag ashungrig igen,
för vi har inte gjort någon mat idag heller.
men mamma ska göra mat åt mig nu, mums.


Kommentarer:


2009-02-25 @ 20:04:26

nej det är just det, det är bara en känsla jag kan få ibland, tror inte direkt att du sitter och skriver saker om mig, därför jag menar att jag liksom tänker bort det igen för jag vet att det antagligen bara är jag som inbillar mig att det är så. jag vet att du inte har det :) det märker jag på dig när vi ses! om det är någon som har nått emot mig så är det väl din pojkvän..

som läget är/ har varit så är det egentligen inte så konstigt om någon får misstankar/missförstånd ibland om saker som varit och Jag har varit Väldigt arg. Men aldrig på dig. finns ingen anledning varför jag skulle typ "låtsas" att vara snäll mot dig när vi ses då, jag tjänar väll inget på det.. jag har alltid tyckt om dig, vet inte varför. men jaa. det känns på något sätt som du tror att jag ljuger.

2009-02-25 @ 20:45:24

okej. nej jag känner samma. jag har alltid tyckt om dig från början, du är alltid så söt och snäll och ärlig. och du skulle lika gärna kunna bestämt dig för att hata mig, men istället så snackar vi och det lilla jag har fått förklarat har nog kommit från dig så det har varit skönt för mig att få något alls förklarat.

Nej, jag vet inte. att du inte tror på att jag tycker om dig. att det där som du skrev "falska personer är sorgliga, säger en sak och kan inte stå för det sen" handlade om inlägget som du trodde var om dig.
Jess the Mess

2009-02-26 @ 09:03:17

Krya på dig sötnos <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: