One cell in the sea

2009-02-26 | 19:56:48 | 0 Kommentarer

var hos Sara idag efter skolan, sket i sista lektionen som vanligt >< icke bra.
gick iallafall en sväng på stan och kollade ut lite grejer man kanske kan inhandla imorgon när pengarna rullar in.
sen gick vi hem till henne och gjorde tacos, som vanligt haha. snackade lite skit och sen började jag tjata om att vi skulle
gå och sola :'D men Sara ville inte göra det förrän imorgon :@ även fast jag tjatade halvt ihjäl mig, hjälpte det inte!!
jag som brukar kunna tjata mig till saker när det gäller henne! :@ hahaha det var inte kul kan jag säga.
men men, får vänta till imorgon helt enkelt!
då ska vi även färga håret och maybe gå ut. men ska inte dricka nått isåfall, vill inte slösa pengar på det just nu.
får se vad som händer och sker.
Kommer inte träffa Niklas i helgen iallafall, eftersom han ska repa och ha spelning i Karlstad.
buhu, kommer säkert få massa abstinens! hoppas det går bra för honom :)
han är så söt, skrev förut: jag känner mig kääär :)
älskar hans spontana söta ord, man liksom smälter.
snart kommer gullet hit, då ska jag pussa sönder honom!

duschade nyss, så sitter här i hans tröja som luktar honom, mhm gott! hihu :'D
mamma hade köpt pepsi till mig, snelis. snart ska jag få tacopaj, spelar ingen roll att jag ätit tacos idag,
ändå lika sugen :D

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: