I like it in the city when two worlds collide

2009-02-05 | 17:43:53 | 1 Kommentarer

sitter med en kall cola i handen och lyssnar på min nyfunna favoritlåt just nu,
Nobody can win. Känner mig lycklig,
Älskling var nyss här,
hade det mysigt och gjorde toast.
men sen var han tvungen att åka och repa,
spelning på lördag! woho.
och han är så söt som ska bjuda mig på öl :')
men jag betalar tillbaka på andra sätt hoho.

Var inte i skolan idag heller,
vicky kände sig inte helt kry,
och det är ju inte så att vi har mycket att göra haha.
vi är bra på att planera helt enkelt.
imorgon ska vi:
  • Ha svenska med Jesper 8:30
  • Kolla om vi fått svar från Eva Andersson och isåfall göra klart samhällsarbetet
  • Ringa Nellies dagis
Sen måste jag fråga pappa om jag kan få pengar till ett fritidskort,
och så ska jag och mormor åka till Maxi och söka sommarjobb åt mig.
Mamma ska på kurs imorgon till lördag,
så Martin och jag blir all alone. För Niklas ska repa då med.
Men kanske drar till honom efter, får se :)

Just ja kom på en sak! :D
häromdagen när jag och Niklas låg i min säng och såg på tv,
knäppte vi över till 6:an och såg till vår stora glädj att det var
Family guy! Så båda två utbrister: Oh!
men sen ser vi att det precis är slut, så då säger båda: neeeeej
och kort därefter, båda två: det är ditt fel!
haha det var så kul, i kör och allt.
vi låg och skratta åt en kvart åt det där haha.


bjuder på en gammal bild bara för att.

Vicky och jag börjar bli riktigt rädda nu alltså!
Bangladeshbloggen låter ju riktigt.. hjärntvättad.
usch. Stog om det i tidningen idag,
att skolan fick betala 300 tusen (!) eftersom en organisation som skulle hjälpa till.
Stog att det aldrig kommer bli en sån resa igen.
herregud säger jag bara. Skolan skulle aldrig gått med på resan om det inte hade
varit så att dom hade lovat de som gick Global profil från början.
För nu fick ingen som läste språk åka på studieresa till tex Frankrike.
Alla pengar gick åt Bangladesh..
det fick vi också lida av när vi läste italienska,
vi skulle åka till Italien, men fick inte för dom skulle till Bangladesh.
Nae usch, tror verkligen att skolan ångrar sig nu!
Hoppas verkligen att resan var värd så mycket pengar för dom som åkte!
Hoppas alla har det bra.

Nu ska jag snart bada och tvätta håret.
Sen smörja in mig med brun-utan-soool som vanligt höhö.
Jag känner mig väldigt pank just nu.
har bara några hundra kvar. som ska räcka hela månaden.
Jag hatar att jag slösar så mycket!
vill kunna spara spara spara!
tur att baby bjuder på öl iallafall haha.
och förhoppningsvis busskort av pappa.


För övrigt så är Hometown Glory med Adele skitfin.

Cherry

Kommentarer:


Niklas

2009-02-06 @ 09:47:49

För övrigt så är Du skitfin! ;)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: