Den som dör får se

2009-02-16 | 18:08:04 | 1 Kommentarer

Var hos baby igår med, kom hem för ett litet tag sen.
Patrik 1.5 var bra, men inte så rolig som jag trodde den skulle vara.
den var såklart rolig, med mer drama. riktigt bra iallafall.
Idag har varit en slapp dag. Duschat och sett på film igen, The day the earth stood still.
Den var inget att hänga i gran precis.
Men vafan, det är sportlov, då ska man slappa och se film :D
med bra personer vill säga.

Känner att jag vill sola snart,
och känner även att jag har lite Vicky-abstinens,
så kanske kan slå ihop det där och gå och sola med Vicky i veckan :D
om jag får pengar, men det går nog att fixa.

Ska snart äta lasagne.
Börjar bli hungrig nu känner jag.
Och väldigt sugen på lasagne.
Oh nu kom jag på!
Grey's anatomy ska sändas i repris från början!
och det börjar typ, nu!
Nooo, kollade och det började 17:35..
lite ovärt att se.
men aja, har redan sett det avsnittet två gånger.
eftersom det inte är första gången dom sänder alla säsonger igen :P
längtar mer till säsong 3 då Merideth drunknar, oh det är så sorgligt.


Kommentarer:


2009-02-16 @ 20:11:13

haha, jag tycker det där med solning låter som en fin idé.. så kan vi passa på att hämta fribiljetter om vi ska ut i helgen också :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: