helgen

2009-12-13 | 15:54:53 | 0 Kommentarer

Så var det söndag igen.
Jag har iallafall haft en riktigt bra helg!
Utgång både i fredags och lördags :D
I fredags var det bara jag, Sara och Nicke men vi hade så
kul och träffade massor vi kände så det blev en riktigt lång kväll,
vi var där när dom öppnade vid 10 och gick strax innan dom stängde!
Somnade ca halv 5 och gick upp klockan 8.. Jag vad DÖD.
Men skulle med pappa och delar av familjen till IKEA,
hade lovat Nellie att jag skulle med och kunde ju inte krossa hennes lilla hjärta :')
Fick gå runt och bära på Mollie och fick kramp flera gånger om but I don't mind,
hihi. Kändes lite weird att tänka att jag är gammal nog att vara hennes mamma
och att säkert folket som såg mig inte trodde att jag var hennes syster. Haha :)

Igår var det förfest hos Niklas med Sara, Eve, DD och Malin :)
Vi tjejer satt i köket och körde kort, Tecknet bland annat :D Askul.
Sen begav vi oss mot Hugo när typ hela Finspångsgänget var :)
Malin kom tyvärr inte in :(
Igår blev det inte så sent, vi drog hem vid halv 2. Skönt att pappa jobbade.

Kom hem från Niklas för en stund sen, ska ta ett bad snart.
Ska sova hos Sara ikväll, för tidigt imorgon bitti drar vi till badhuset och simmar!
Härligt. Ska bli skönt att basta också :D


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: