If you love life, show it

2009-08-13 | 15:38:33 | 1 Kommentarer

Sitter som vanligt hemma hos Niklas :)
Men denna gången ensam, för Niklas är i Finspång. Ska klippa gräset
hos sin farmor och farfar, äta och sen repa. Men ikväll kommer han, då blir det mys!
Han tjatade lite på att jag skulle följa med, men var inte så pepp på att kolla på när dom repade idag,
känner mig lite sliten haha :) Sjukt rolig kväll igår, först kom Nicke och Dava hit,
sen åkte dom och fixade lite och jag åkte till Sara och vi köpte godsaker och cigg :)
Sen åkte vi alla tillbaka till Niklas och hade det roligt :D Hoho jaja.
Niklas drog ut och busade vid 11 (gud vad mycket hemligheter det blev nu då! Haha aja dom som fattar fattar :D)
Så då var det bara vi 4 här hemma, vi såg på Sunes jul :D Så jävla kul alltså xD
När Dava skulle läsa namnen på alla avsnitt, haha. Inte mycket rätt där inte!
Vi satt och kommenterade allt och skrattade. Vid ungefär 1 drog Sara hem så då var det bara jag och boysen. Slötittade lite
på tv, jag höll på att somna dock. Sen kom Niklas hem och attackerade mig i sängen, och alla gick och la sig.

Nu sitter jag ensam här som sagt, men inte länge till :D
Bjöd över Sara hit en sväng, lite tjejsnack sitter ju aldrig fel!
Borde nog städa lite här inne också, äsch det gör jag sen :D
Då blir nog Niklas gladis :)

Sara är påväg nu så borde borsta tänderna och fräscha till mig litegranna :)

Ha en bra dag allihopa! Trots det mindre bra vädret.

Kommentarer:


Kittie

2009-08-13 @ 19:16:21

"vart tog katten vägen?!" xD

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: