Have a heart

2009-08-17 | 23:24:33 | 0 Kommentarer

Idag är jag inte ledsen. Vilket är skönt. Ska fundera ut en lösning på mitt mamma-problem.
Idag var jag först hos Sara. Vi åt pommes med tzatziki OCH bearnaisesås, och sen kokosbollar till efterrätt.
Yum. Sen träffade jag Niklas på stan som skulle shoppa lite nya kläder. Haha vi har så himla kul ihop. xD
Retas hela tiden och skrattar både åt och med varandra :D
När vi var på H&M provade han ett par byxor som han ville prova i en större storlek. Han bad mig gå
och kolla om det fanns. Jag: Men.. Finns det så stora? Båda: *asgarv* Hahaha fick en liten killerblick där också xD
Menade såklart inte att min snutteplutt är tjock, trodde bara inte det fanns haha. Iallafall så köpte han byxorna :D
Och en gubbkeps :D Sen åkte vi hem till honom och mötte upp hans pappa Conny på parkeringen och åkte till Willys :)
Köpte massa gottigheter! Som jag ska äta upp, mohahaha! Vi gjorde egna hamburgare förut, med milkshake som efterrätt :D Ja, vi gjorde ännu en. Denna gång hallon. Jag står fortfarande fast vid att choklad var godast!
Men det kan vara så att hallon smakade sämre med tanke på att vi låg och kollade på CSI där dom skar upp ett lik.

Hahaha förut när jag och Niklas såg på ett program med Thomas Järvheden sa Thomas ett skämt
som Niklas inte hörde, så han ba: Vad sa du!
Hahahaha aja vet inte om någon fattar det roliga men fan vad vi skrattade hahaha. Han lät så ivrig,
och sa DU till Thomas xD

Imorgon börjar dom flesta skolan och jag är inte en av dom! Fan vad skumt det känns!
Nu sitter man här, med jobbångest och oro för framtiden.
Min plan ser iallafall ut som så att jag ska läsa upp Svenska B i vår och plugga till
lågstadielärare i höst.

Nu ska jag springa in i köket och hämta Finn Crisps och en päroncider :D
Jag äter dom nog ur huset snart! :D

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: