Living the dream

2009-08-09 | 23:26:08 | 4 Kommentarer

Jag suger verkligen snopp på att uppdatera haha :D
Men jag gör så mycket varje dag att det blir så mycket att skriva om :D

Men vill ändå skriva om det jag gör, så jag kan gå tillbaka om flera månader och minnas liksom höhö.
I fredags var jag, Sara, Niklas, Nicke och Dava hos Linus och förfestade. Efter ett tag drog vi ut,
skulle till kärleksparken men jag, Sara och Nicke fastnade på Världens ett tag där vi träffade Pontus och
någon Marcus. Som tyckte jag såg spansk ut! "Stora ögon och stora läppar!" Hm, inte första gången
jag får höra att jag ser utländsk ut :P har hört både italiens och grekisk hehe.
Jag, Sara, Nicke och Niklas drog hem till Niklas nångång vid 1. Träffade min lillebror dessutom.
Kom till Niklas, kunde inte sova så alla förutom Niklas drog till Mcdonalds.
Bjöd Nicke på cheesebrugare (JAG OCH SARA SOM HATAR MCDONALDS ÅT ÄNDÅ!)
Kanske var därför jag spydde upp hamburgaren påvägen hem? ;)
När Nicke skulle fylla på mer cola tog han zero, blä! xD hahahaha.
Men världens omtänksammaste är han :)

Var iallafall en jävligt sjuk natt. Jag och Niklas var duracellkaniner och det enda positiva med det
var att det blev love making i en och en halv timma ;D hahaha.
Nicke och Sara sov i vardagsrummet och var söta, hörde dom ligga och skratta hela tiden haha.

Så kan det vara. Spenderar för det mesta min tid i skateparken med trevligt folk.
Eller är hos mannen i mitt liv.
Snart ett år tillsammans. HELT. SJUKT. UNDERBART.

Om en vecka räknas bebisen komma, hoppas det blir tidigare!
Elias eller Mollie, min magkänsla säger mig att det blir en Elias! :D
Men jag blir glad vilket som :)

Imorgon ska Niklas färga håret på mig :D
Kammade ur alla mina tusen tovor som blivit typ dreads.
Men skabb no more! :D Imorgon blir det kolsvart blankt hår igen,
gosh I love to be a womanly woman :D

Kommentarer:


Kittie

2009-08-10 @ 17:06:05

"Om en vecka räknas bebisen komma, hoppas det blir tidigare!

Elias eller Mollie, min magkänsla säger mig att det blir en Elias! :D

Men jag blir glad vilket som :)"

hahaha, om man inte känner dig kan man tro att det är du som ska få en liten bebis! xD
Rasmus

2009-08-10 @ 18:30:01

haha håller med sara XD tänkte wtf först! en bäbis! XD
Cherry

2009-08-10 @ 18:45:39

Hahahahaha! xD Men om man följer min blogg fattar man ju att det inte är jag eftersom att jag nämnt det, PLUS ATT JAG PRECIS INNAN SKRIVIT ATT JAG HAR SUPIT I HELGEN xD DAH xD
Tora

2009-08-11 @ 21:55:40

och så har du skrivit att du suger snopp! Tack för infon hahaha :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: