Bla bla bla

2009-08-06 | 00:10:03 | 0 Kommentarer

Hemma hos Niklas efter ännu en kväll i skateparken :)
Dennis har berättat sanna böghistorier från sin barndom och vi har typ tjutit av skratt.
OBS han har själv inte deltagit hahaha :D
Dennis skjutsade hem mig och Niklas hit och Sara hem till henne för ett tag sen :)
Sen åkte han tillbaka och hämtade Diddi, Dava och Linus. Väldigt snällt :D
Blev rätt kallt och var massa mygg.

I förrgår gick jag och Sara på bio lite spontant sådär. Såg Brüno.
Utan tvekan den sjukaste film jag har sett haha! Rekomenderas ej att se med familjen! Haha.

Gick upp 5 imorse, jobbade 6:30-13:00. Jobb imorgon också 11-19:30.
Vill verkligen inte. Hoppas jag blir sjuk över natten! Kanske borde sova på balkongen, JA!

På fredag är det inte vilken dag som helst, nej.
Då har jag och baby boy varit tillsammans i 11 jävla månader.
ELVA. Helt sjukt underbart.
:)

Nu ska jag slänga mig i sängen och vänta på min nyduschade man, natti!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: