You know what's in my heart

2009-04-29 | 20:58:27 | 2 Kommentarer

Haha ja vad ska man säga,
jag som i föregående inlägg skrev att snokarbilddagböckerna har slutat störa mig,
får nu äta upp mina ord.
för vad är det inte man ser när man loggar in på bilddagboken om inte en snokarbilddagbok?
om man inte har någon visningsbild, inga bilder, inga gästboksinlägg och ett namn som Surasotabeska,
är det inte så svårt att lista ut att personen bakom bilddagboken är en väldigt, VÄLDIGT sorglig människa.
men vad ska man göra, bara att blockera tills denna människa gör en ny och så håller det på i ett evigt kretslopp.
Har väl blockerat ca 30 bilddagböcker nu, yey me!

När jag skulle gå till spårvagnen och åka till Niklas hade jag sällskap med mamma
som ska på musikalen som estet-treorna har gjort (som jag såg på genrepet i fredags och ska se
imorgon med klassen). Jag missade precis spårvagnen så ställde mig utanför Hörsalen med mamma
och då mötte vi min moster och mammas kompis Anne och hennes dotter. Men Anne är ingen som helst, hon är mamma till självaste Björn i
Slagsmålsklubben. Och jag är cool eftersom jag träffade honom när jag var liten och firade midsommar med han och hans familj. jag är med andra ord väldigt cool. inte för att jag lyssnar på Slagsmålsklubben, men jag är cool ändå.

Fick pengar av mamma också så jag kan köpa klänningen och balhandskarna imorgon,
wiho! och så ska jag köpa underkläder! min last hah.
andra har skor eller väskor, min last är underkläder. I just love it.
köpte en tjocktröja idag som jag länge tänkt att jag måste köpa :)

Nu ska jag se Grey's Anatomy medan Niklas ritar,
det är tur att jag kan hålla honom sysselsatt medan jag ser på mina favoritprogram!
Den lilla busungen. Han skrattade åt mig förut för att jag tyckte att mitt hårspänne
såg söt ut när han kaste det. Det var gulligt för att det inte lät någonting när det landade
på täcket kanske! :(

Cherry

Kommentarer:


Rasmus

2009-04-29 @ 22:58:23

coooling 8D <3



ha en bra valborg nu <3



hälsa min pojkvän! :*
Sanna

2009-04-30 @ 17:41:56

haha, så typiskt när man tror att man ska slippa allt såntdär fjanteri, lite sad att de är villiga att lägga ner så mycket tid på det bara :p



Hoppas du får en fin valborg sweetheart <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: