You had it in you

2009-04-21 | 08:12:02 | 0 Kommentarer

Kom nyss hem från Niklas,
jag börjar 9 så kan slappa lite.
saknar honom redan.
att ligga i hans varma säng och hålla om honom
och bara vara lycklig.
åh. han är verkligen underbar.

ska sätta mig i sängen och glo lite tv nu.
göra iordning mig lite mer också :)
sen skola. kort dag idag,
eftersom jag inte längre går på självförsvaret
och därför kommer få ett streck (Y)
mina betyg är verkligen inte bra nu alltså.
och det läskiga är att jag inte bryr mig.
City Gross ringde och frågade om jag kunde jobba på fredag på dagen,
men sa att jag går i skolan och hon som ringde sa att hon förstod det men
ville chansa. är iaf glad att hon ringde, för då vet jag ju att det inte är omöjligt
att få jobba där då och då innan sommaren.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: