Pick me up

2009-04-16 | 20:43:03 | 2 Kommentarer

Nu ska jag snart bada, är svinkallt här hemma!
jag och mamma går och fryser som as,
så ska bli skönt med ett varmt bad!
sen kommer Niklas :) då får han värma mig lite.
mamma och jag kollade på kort till mitt studentplakat. hoho säger jag bara,
blev några att välja bland, men hoppas att den vi valde funkar.
hade inte så många som passar bra till studentplakat, så ville vara med och bestämma.
jag skulle inte direkt kunna bli överraskad om mamma fick välja själv,
för jag har sett alla bilder på mig 1000 gånger :P
jobbade lite idag också, börjar sakta men säkert lära mig kassan!
money money säger jag bara. önskar att jag kunde få jobba innan sommaren också,
får se hur det blir.

imorgon är det äntligen fredag. skönt!
ska hänga med när Sara ska klippa sig, och sen måste jag köpa blond hårfärg också,
bättre på slingan lite :)
sen på lördag blir det Rockan, baby ska spela :)
dricka lite alkohol och träffa trevligt folk är ju aldrig fel!
och Sara ska med :)

nä nu måste jag verkligen bada, sitter och skakar!


Kommentarer:


Sannus

2009-04-16 @ 20:49:56

åååh, vad avundsjuk jag blir, jag vill ta studenten igen!
Fotofix

2009-04-16 @ 20:55:50

Hoppas du haft en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: