I don't like mondays

2009-04-20 | 11:25:50 | 2 Kommentarer

hello everybody.
sitter i skolan nu och jobbar med indianer. rätt slappt.
slutar typ om en halvtimme. psykologin blir det inget med för
ingen ska gå för vår lärare är sjuk och hade fixat flumma uppgifter. :P

var i Finspång i lördags med Sara och skulle kolla när baby spelade :)
inträdet var 60 spänn, men det är ju tur att ens pojkvän satt i insläppet ;)
så sara och jag kom in gratis! satt och söp och kedjerökte i en liten skog
på vägen tillbaka från Statoil haha. har finfina bilder därifrån som dyker upp här snart.
var kallt som fan ute på natten när vi åkte hem! bara 0 grader!
höll på att frysa ihjäl.

på lördag ska vi se dom igen, på Sveaskeppet :)
och maybe på valborg också haha :D

fick nya skor av mamma i lördags också :)
ett par svarta till balen (dom jag köpte för ett tag seb matchar inte klänningen,
i-landsproblem haha) och ett par skor som jag ska ha till vardags :)
från att bara äga typ ett par klackskor, har jag nu typ 6 par :P
det enda som saknas nu är studentklänning och svarta handskar till balen.
men det löser sig, har flera alternativ på klänning och känner ingen stress över det,
och handskar kan jag fixa på tradera :)

ska till baby ikväll och mysa,
och se på Benjamin Buttons otroliga liv :)

Kommentarer:


Rasmus

2009-04-20 @ 12:51:47

jag vill också sluta nu :'<

men du verkar haft en bra helg :'D
Niklas

2009-04-20 @ 14:27:43

Jobbar ni med indianer alltså? :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: