Go baby, go go

2009-04-18 | 07:42:53 | 1 Kommentarer

Idag är jag uppe med tuppen, ska jobba vid 9, så måste gå till bussen halv 9 typ.
fast nu känner jag att jag kunde sovit lite längre för jag är klar :P
men skönt att ha lite tid på sig ändå.
jag är faktiskt pepp på att jobba!
lite konstigt egentligen, för några timmar innan jag ska jobba brukar jag verkligen inte känna
att jag vill jobba, men nu när jag jobbar morgon är jag pepp haha :P
får se hur det blir i sommar när jag jobbar "på riktigt" ;)
fick lite panik imorse, för hade först ställt klockan på 6 (brukar ställa den en timme innan först så jag inte är helt borta)
och sen ställde jag den och somnade om. efter ett tag vaknade jag och tyckte det var jätteljust och det kändes
som klockan var jättemycket, det känns som jag har försovit mig!
kollar mobilen: 8:58.. 8:58! gah! jag börjar nu! börjar tänka tusen tankar om att jag får väl försöka hinna till halv 10 genom att bara dra på mig kläderna och sticka. kollar på klockan igen: 6:58. jaha 6:58!! andas ut och stänger av larmet som inte ens hunnit ringa än :P och går upp och gör iordning mig och har sitter jag nu.

kan ju berätta om paniken jag hade igår.. xD
Sara och jag åkte ut till maxi för att jobba blondering till min lugg som inte var så ljus som jag ville.
sen åkte vi hem till henne och åt pizza. på kvällen satte vi igång och färgade.
när jag sköljde ut hårfärg omgång 3 och skulle torka håret med en handduk, lossnade en tuss med hår!!!
panik, springer in till Sara och ser att det är en kal fläck i skallen! vilken panik jag hade!
men det var lugnt, för inget mer hår lossnade och det är mitt i själva luggen så det syns inte. MEN tänk om allt hade
lossnat eller om det hade lossnat längst fram vid pannan?! det skulle bli lite svårt att dölja! xD
så thank god att det inte var så farligt! men ska inte färga på ett tag nu :P det ser ändå bra ut :)
så allting är lugnt, jag är inte flintis :D

nu ska jag äta frukost och sen se lite på tv,
then work och efter det hem till Sara och hämta henne för att sedan gå hem till mig :)
finspång ikväll, Peppe Pepp!
saknar Niklas som ett as också, han repade igår så ska bli mysigt att träffa honom sen :)
ciao!

Kommentarer:


Sanna

2009-04-18 @ 17:11:02

my god, läskigt! när vi gick på högstadiet blonderade en tjej på skolan håret tre gånger i rad hemma, inte så bra kanske. håret lossnade så hon fick typ raka av det :s höhöhö, men du är så snygg cherry, så du skulle säkert komma undan med flint med (;

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: